با «هیلی بالدوین»؛ مدل مشهور و عشق جدید «جاستین بیبر» بیشتر آشنا شوید

این روزا در دنیای عشق و عاشقی ستارگان هالیوود بیشتر از همه از رابطه هیلی بالدوین و جاستین بیبر سخن می گن؛ رابطه ای که به وسیله بیبر تایید شده و حتی خبر می رسه که این خواننده جنجالی و جوون پس از عشقای فراوون و کوتاه مدت خود، حتی از هیلی بالدوین خواستگاری کرده و امکان داره که بزودی تماشاگر عروسی این دو باشیم. همه جاستین بیبر رو می شناسیم و از زندگی و روابط جنجالی اون با خیلی از ستارگان دنیای موسیقی و فشن آگاهیم اما در مورد هیلی بالدوین چه میدونید؟!

هیلی بالدوین از همون کودکی در خونواده ای مشهور و پرستاره به دنیا اومد اما معروفیت امروز خود رو، به ادعای خودش، مرهون زحمات و تلاشای خود در دنیای مد و فشن بوده.
این مدل معروف ۲۱ ساله حالا واسه کمپانیای بزرگ و معروفی مانند Tommy Hilfiger، Dolce and Gabbana و Moschino فعالیت می کنه.
علاوه بر این ایشون یه شخصیت فعال و پرطرفدار در بخش رسانه های اجتماعیه و حساب کاربری اون در اینستاگرام بیشتر از ۱۲ میلیون دنبال کننده داره.
اما این همه معروفیت و معروفیت باعث نشد که اعلام نامزدی اون با جاستین بیبر کم اهمیت و تکراری جلوه کنه و رابطه این دو در روزای گذشته سرتیتر خبرهای تموم رسانه های دنیای هالیوود بوده.

بر خلاف معروفیت خانوادگی بالدوین و داشتن بابایی مانند استفان بالدوین، هیلی به وسیله پدرش بدور از چشم رسانه ها بزرگ شده و به گفته خودش قسمت بزرگی از دوران نوجوونی اش رو در نیاک، نیویورک گذرونده. هیلی بالدوین در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه ای گفت که دوست داره ایشون هم بچه هاش رو در اینجور فضایی بدور از چشم و تمرکز رسانه ها بزرگ کنه: ” وقتی که بچه دار شوم اونا با این همه توجه دورو برشون بزرگ نمی شن. لوس شدن و پرادعا شدن و داشتن عقاید نادرست در اینجور محیطی بسیار آسون میشه. شما پول دارین و به چیزایی دسترسی دارین که افراد معمولی ندارن و دور و بر شما رو همیشهً آدمایی قرار دارن که تلاش می کنن چاپلوسی شما رو بکنن”.

 

هیلی در کنار پدرش زندگی کرده و در خونه درس خونده. ایشون تا اواخر نوجوونی خود در آموزشگاه رقص باله تمرین می کرد اما یه آسیب فیزیکی باعث شد که ایشون نتونه حرفه رقص رو دنبال کنه.
ایشون در مصاحبه ای با تایمز لندن در این باره اینجور گفته:” به عنوان بچه ای که همه جا حضور داشته و از دیواره ها بالا می رفت، ۱۲ سال فعالیت در مورد رقص باله به من یاد داد که منظم باشم و حالا هم حرفه ام منو مجبور می سازه که بازم منظم باقی بمونم. باید همه چیز رو سرجایش نگه دارین وگرنه سقوط می کنین”. هر چند ایشون در خونواده ای مذهبی بزرگ شده اما در مصاحبه ای گفته که نمیشه اونو یه مسیحی بسیار معتقد دونست. اون و بیبر هر دو عضو کلیسای هیلسانگ چرچ هستن که خیلی از سلبریتیای دیگه هم از پیروان اون به حساب میان.

مطلب دیگر :   با ۱۰ ماده مخدر اصلی و تاثیرات مخرب و مرگبار هر یک از آن ها آشنا شوید

هیلی در مصاحبه ای دیگه اینجور گفته:” نسل حاضر چشمای بسیاری رو متمرکز شده روی خود می بینه. تموم کسایی که همسن من هستن با نبود احساس امنیت روبرو هستن، از این رو این موضوع رو گفته و در ۷ میلیون نفر ضرب کنین. خیلیا بزرگ تر ازم هستن که داستانای هولناکی بازگو می کنن، که هیچ علاقه ای به کارایی که یه دختر ۱۹ ساله انجام میده هم ندارن. این بهترین احساس سراسر دنیا نیس.
اما این موضوع با شغل من همراه س و چاره ای جز قبول کردن و ادامه دادن به راه خود ندارم”.

بر خلاف موفقیتش در رسانه های اجتماعی و مخصوصا اینستاگرام اما هیلی بالدوین خود رو یه مدل اینستاگرامی نمی دونه:” من واسه چیزی که الان بدست آورده ام و واسه اثبات این که این همون کاریه که می خوام بکنم، به سختی تلاش کردم. من می خوام مدل باشم. به نظر خودم اگه چیزی در من نبود مردم حالا به من توجه نمی کردن. من همه عکسای مدلینگ خودمو در اینستاگرام می ذارم چون می خوام اونا رو به مردم نشون دهم. این موضوع ربطی به این نداره که واسه مدلینگ یا کاریای دیگه در اینستاگرام دستمزد دریافت می کنم؛ هر چند بعضی وقتا بعضی وقتا واسه کارایی که واسه اینستاگرام و توئیتر انجام می دیم دستمزد دریافت می کنیم اما واسه این که کسی مدل اینستا یا ستاره اینستا نامیده شه یه خط مشخص هست”.

حالا که هیلی بالدوین با ستاره مشهوری مانند جاستین بیبر نامزد شده، مطمئنا بیشتر از قبل در کانون توجه رسانه ها قرار داره و بر معروفیت اون اضافه می شه اما باید دید که جاستین بیبر اونو هم به سرنوشت دیگه معشوقه هاش دچار می کنه یا رابطه بادوامی با این دختر قشنگتر و مناسب داره.
البته این دو هم قبلا با هم رابطه داشته و بارها در کنار هم دیده شده بودن اما رابطه گذشته این دو ً بسیار جدی تر از دفعات قبلیه.

تموم زنائی که جاستین بیبر زندگی اونا رو زیر و رو کرده

از «تیلور سویفت» تا «التون جون»: با پر درآمدهای موسیقی جهان آشنا شیم

زوجای عاشق هالیوودی که طاقت دوری از هم رو ندارن [قسمت اول]

ثروتمندترین خوانندگان جهان که بیشترین درآمد رو در میدون موسیقی دارن