کاربردهای نرم افزار پریمیر چیست؟ موشن کده

کاربردهای نرم افزار پریمیر چیست؟ موشن کده

حتما اسم تدوینگر را در تیتراژ فیلم ها و سریال هایی که تا به حال تماشا کرده اید دیده اید. آیا می دانید نقش این بخش چیست؟
به نظر شما برای اینکه فیلمی ساخته و در معرض دید عموم قرار گیرد به چه چیزهایی نیاز داریم؟
احتمالاً اولین گزینه ای که به ذهن می رسد بازیگر، کارگردان و شاید حتی نویسنده باشد. اگرچه همه این پاسخ ها صحیح است

اما اگر پشت صحنه کارهای تلویزیونی و سینمایی را دیده باشید، می دانید که برای تبدیل بازی یک بازیگر به فیلم، چندین سکانس ضبط می کنند و در پایان هر روز کاری، ویدیوهای تیکه دار زیاد، خوب، بد وجود دارد. کوتاه و بلند می ماند و نیاز به دستان معجزه آسای ویرایشگر دارد تا آنها را به شکلی هنرمندانه کنار هم قرار دهد و این به نرم افزار پریمیر نیاز دارد، اما قدرت پریمیر به همین جا ختم نمی شود.

چگونه پریمیر را یاد بگیریم؟

راه های زیادی برای یادگیری وجود دارد، از جمله استفاده از کتاب ها و فیلم های آموزشی یا شرکت در کلاس های حضوری و آنلاین. اما کدام روش بهتر است؟
در پاسخ باید گفت بر اساس آنچه اندیشمندان و محققین به آن رسیده اند، شرکت در کلاس های درس یا کلاس های مجازی از یک سو باعث ایجاد تعامل در آموزش و از سوی دیگر با رفع موانع یادگیری از طریق تمرین و پرسش و پاسخ می شود. پاسخ های اساتید می تواند کمک زیادی به درک عمیق محتوا کند.

دوره پریمیر پیشرفته یک ابزار همه کاره است که می توانید از آن برای ویرایش ویدیو به صورت مستقیم استفاده کنید. برای این کار، کلیپ‌ها را از فایل‌های بزرگ‌تر استخراج کنید، b-roll را به صدا اضافه کنید، یا با تصاویر ثابت، تصاویر متحرک، متن و عناصر صوتی کلاژ ایجاد کنید. این نرم افزار به اندازه کافی قدرتمند است که بتوانید یک فیلم کامل بسازید و ویرایش کنید، اما در اینکه اکثر کاربران به این برنامه نیاز داشته باشند، شک وجود دارد.

کاربرد نرم افزار پریمیر هنگام استفاده از آن:

می توانید از آن برای تبدیل یک ویدیو به فرمت و اندازه قابل پخش در یک وب سایت استفاده کنید.
ممکن است بخواهید قبل از ارسال آنلاین کلیپ، زیرنویس یا مقدمه/مقدمه را به کلیپ اضافه کنید، که پریمیر این کار را نمی کند.
یکی از کاربردهای نرم افزار پریمیر این است که می توانید از آن برای ویرایش چند ثانیه ای یک ویدیو و جایگزینی آن با چیز دیگری استفاده کنید.
همچنین ممکن است بخواهید رنگ را برای مشاهده بهتر تنظیم کنید.
برای حذف صداهای مختلف یا خش دار، ممکن است بخواهید سطح یا کیفیت صدا را با استفاده از نرم افزار پریمیر تغییر دهید.

مطلب دیگر :   دوربین عکاسی نیکون

ویژگی های جالب نرم افزار پریمیر

یکی از نکات جالب استفاده از نرم افزار پریمیر این است که به طور مداوم در حال به روز رسانی برای بهبود عملکرد پریمیر است. همانطور که فناوری همیشه در حال تغییر است، نرم افزار پریمیر نیز تغییر می کند. اگرچه برای ویرایش‌های ساده و جمع‌آوری ویدیو عالی است، اما می‌توانید با استفاده از Premiere، با استفاده از ابزارهایی که به شما در بازی در واقعیت مجازی یا گسترش مهارت‌های خلاقانه‌تان کمک می‌کنند، لذت زیادی ببرید.


بهترین ویژگی های نرم افزار پریمیر

  • بی‌صدا کردن خودکار، که برای صداهای محیطی استفاده می‌شود، به شما کمک می‌کند نویز پس‌زمینه را بدون افزودن صدا به سایر عناصر و کانال‌ها در یک ویدیو ترکیب کنید.

یک گزینه صادرات زیرنویس بسته قوی که به شما امکان می دهد برای گردش کار آسان تر، زیرنویس ها را با برنامه های شخص ثالث به اشتراک بگذارید.
کاربرد نرم افزار پریمیر در پنل گرافیکی این است که به شما کمک می کند عناصر یا متن خاصی را به راحتی به محتوای ویدیو اضافه کنید.
خط کش ها، که مانند سایر ابزارهای Adobe کار می کنند، به شما کمک می کنند تا همه چیز را روی بوم به درستی تراز کنید.
در نهایت ماسک ردیابی سریع برای فرمت های HD، 4K و کیفیت فوق العاده بالا که یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های نرم افزار پریمیر است.

 

منبع موشن کده https://motionkade.ir/