دوربین عکاسی نیکون

 

نسل‌های زیادی از عکاسان و عکاسان به نسل‌های دوربین نیکون اجازه داده‌اند تا ماهیت لحظه را برای کار ثابت و کیفیت تصویر عالی ثبت کنند.

نیکون SP و سایر محققان در دهه‌های 1950 و 1960 مستقیماً با مدل‌های لایکا و زایس رقابت کردند. با این حال، این شرکت توسعه برخی از موتورهای جستجو را متوقف کرده است تا روی خط هدفی تمرکز کند که از زمان معرفی بازتابنده‌های نیکون F در سال 1959 کاهش یافته است. [19] سیگارهای سری F نیکون برای تقریبا 30 سال بهترین بوده اند. Nikon پرکاربردترین دوربین های فرمت کوچک در میان هنرمندان حرفه ای و همچنین در برخی از ایالات متحده. هنوز در ماه) و سپس یک بار در Skylab در سال 1973 و بار دیگر در سال 1981.

چاپ شده با لنزهای نیکون، لنز پارکینگ شخص ثالث Nikon F، لنز پارکینگ شخص ثالث Nikon Z، لنزهای اپتیک ونوس، لنزهای Venus optics Laova 11mm f / 4.5 FF RL برای پارکینگ نیکون Z، لنزهای Venus optics Laova 15 میلی‌متری / شیفت صفر-d برای Nikon S و پارکینگ اف، لنز Laova Venus Optics برای Nikon F Parking، Venus Optics Laova Lens برای Nikon S Parking | 13 نظر

بسیاری از تاسیسات تولید نیکون به اندونزی نقل مکان کردند، جایی که بخشی از تولید آن (به ویژه دوربین های Coolpix و برخی لنزهای ارزان تر) به تایلند منتقل شد. این شرکت در سال 1991 یک کارخانه در آیوتایا، شمال بانکوک، تایلند ساخت. sayarnews.ir در سال 2000 2000 کارمند وجود داشت. طی چند سال آینده، رشد و رشد ثابت از 19400 فوت مربع اولیه (208827 فوت مربع) به 46200 فوت مربع (497300 فوت مربع) به کارخانه اجازه داد تا طیف وسیعی از محصولات نیکون را تولید کند. در سال 2004 بیش از 8000 کارمند داشت.

محصولات نیکون تایلندی شامل قالب های پلاستیکی، اجزای نوری، پوشش، چاپ، فلزکاری، پوشش، فرآیند لنزهای کروی، فرآیند لنز آسفالت، فرآیند منشور، فرآیند نصب الکتریکی و الکترونیکی، شفت موتور و فوکوس خودکار می باشد.

مطلب دیگر :   دستگاه آسیاب صنعتی

تمامی دوربین های DSLR نیکون با فرمت DX و D600 از سال 2009 تاکنون، دوربین Sumer Pro-FX ساخت تایلند و دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای آن در فرمت نیکون FX (فول فریم) (D700, D3, D3S, D3X , D4), D800 و Retro) نوع Df) در سندای ژاپن ساخته شد. این شرکت تایلندی همچنین بیشتر لنزهای زوم نیکون DX و سایر لنزهای نیکور را تولید می کند.

هر چه بیشتر ببینید، می خواهید عکس های بیشتری بگیرید.

زیبایی را که از طریق لنز پیدا می کنید به اشتراک بگذارید

نیکون ویژگی های بسیاری را در عکاسی حرفه ای SLR راه اندازی کرده است، از جمله لنزهای قابل تعویض، وسایل کمک بصری و موتورهای مدولار و سیستم های دوربین عقب. اندازه گیری روشنایی یکپارچه و نمایه سازی لنز؛ نوارهای الکترونیکی به جای چراغ؛ کنترل الکترونیکی بسته؛ احتمالاً بدهی هایی با بسیاری از مناطق “ماتریسی”.   globalchat.ir  و یک فیلم پیش ساخته داخل. با این حال، با ظهور مینولتا و سایر دوربین‌های SLR فوکوس خودکار در اواسط دهه 1980، دوربین‌های دستی نیکون قدیمی به نظر می‌رسند.

علیرغم معرفی لنزهای F3AF و یکی از اولین مدل‌های فوکوس خودکار، تصمیم شرکت برای حفظ سازگاری با لنزهای F-mounted مانع از توسعه سریع فناوری فوکوس خودکار شد. خرید دوربین نیکون کانن نسخه جدیدی از رابط لنز دوربین کاملا الکترونیکی Canon EOS را معرفی کرد و در سال 1987 برای Canon F ایجاد شد. لنزهای پربازده کانن، که امکان فوکوس الکترونیکی و کنترل موتور را فراهم می‌کنند، بسیاری از عکاسان حرفه‌ای (به ویژه ورزشکاران و مبتکران) را مجبور به تغییر این لنزها کرد. سیستم کانن در دهه 1990.​