مقایسه صرافی های ارز دیجیتال که ایران را تحریم کرده اند

مجله فوربس

فوربس یک مجله تجاری آمریکایی است که متعلق به سرمایه گذاری نهنگ رسانه ای و خانواده فوربس است. هشت بار در سال منتشر می شود و دارای مقالاتی در زمینه موضوعات مالی، صنعت، سرمایه گذاری و بازاریابی است. فوربس همچنین در موضوعات مرتبط با فناوری، گزارش، علم، سیاست و قانون می دهد. این شرکت در شهر جرسی، نیوجرسی مستقر است. رقبا در رده مجله کسب و کار ملی عبارتند از Fortune و Bloomberg Businessweek. فوربس دارای یک نسخه بین المللی در آسیا و همچنین نسخه هایی است که دارای مجوز در 27 کشور و منطقه در سراسر جهان می شوند.

نظارت، بهترین برای انتخاب !

بروکر چوزر | انتخاب، مقایسه و مقایسه !

BrokerChooser یک شرکت مردمی است که برای بهبود زندگی تیم ما است. با حمایتی که هم از نظر حرفه ای و هم شخصی نیاز دارد، از اعتماد، آزادی و مسئولیت کامل می شود.

ما به مردم کمک می کنیم سرمایه گذاری کنیم، زیرا سرمایه گذاری سخت است.

پیمایش در مؤسسات مالی بسیار سخت است و این مکانی است که به شما کمک می کند. ما به مشتریان خود گوش می دهیم، نیازهای آنها را ارزیابی می کنیم و – بر اساس مفاهیم آنها – راه حلی را برای سرمایه گذاری توصیه می کنیم.

هر روز هزاران نفر از سراسر جهان به BrokerChooser می آیند تا در زمینه امور مالی و سرمایه گذاری حرکت کنند. ما به آنها کمک می کنیم. تأثیر ما این است که مردم را از شر ارائه دهندگان کلاهبرداری نجات می دهند و به آنها کمک می کنند راه حلی ارزان تر و بهتر از آنچه در حال حاضر دارند پیدا کنند.

مطلب دیگر :   قیمت شیشه سکوریت

Sortter یک شرکت فنلاندی فنلاندی است که در سال 2018 ارائه شده است. ما مالی را به همان روشی که هتل ها یا پروازها به صورت آنلاین مقایسه می کنند را می توانند خدمات مقایسه کنند.

ما به شما کمک می کنیم همه کارمزدها و شرایط بانکی را به چیزی که حتی مادربزرگ هم می توانید بفهمید ترجمه کنید. ما همیشه 100٪ در کنار شما هستیم: ما مقایسه های منصفانه، رایگان و مناسب با نیازهای شما را می توانید ارائه دهید.

جمع بندی

هیچ مجله ای نمی تواند یک صراف یا کارگزار را به عنوان برترین برای کل کاربران معرفی کند. چون نیاز به هر کاربر متفاوت است، به عنوان مثال یک کاربر نیاز به کارمزد دارد اما برای حمایت از فرد دیگری می توان که باشد. اما با توجه به حجم طراحی، تعداد کوین ها، صفحه کاربری uiux  می توان چند صرافی را معرفی کرد که این وب سایت برای بهتر کردن اکو سیستم مالی جهان در جستجو هستند.