عطر مون بلان اکسپلورر محبوبترین مونت بلنک

 

عطر مون بلان اکسپلورر مردانه Explorer  جدیدترین عطر عرضه شده از سوی برند معروف و پرطرفدار مون بلان می باشد که در سال 2019 به بازار عرضه گردید. Explorer همانند نامش به معنای (جستوجوگر) با رایحه دلنشینش سفری اعجاب انگیز به دور دنیا را برای شما به ارمغان می آورد.

بطری ادکلن مردانه Explorer  شیک، مدرن و بسیار لوکس طراحی شده است که چیزی کمتر از آن هم از برند خاص و خوش ذوقی مثل مون بلان انتظار نمی رفت، بطری حالتی استوانه ای دارد، روی بطری چرمی مشکی پیچیده شده است که مانع دیدن مایع داخل بطری میشود، روی بطری میتوان لوگوی ستاره ای معروف مون بلان را مشاهده کرد و درب سنگین عطر مون بلان اکسپلورر  به زیبایی بطری کمکی دو چندان کرده است.

ادکلن مردانه Explorer توسط سه عطرساز به نام و مشهور Antoine Maisondieu ، Olivier Pescheux و Jordi Fernandez طراحی و ساخته شده است

 

ادکلن مردانه اکسپلورر  طبعی ملایم و مناسب استفاده در تمامی فصل ها را دارد، خانواده بویایی این ادکلن در دسته چوبی چرمی قرار میگیرد و این عطر با توجه به غلظت بالای عطرش و ادوپرفیوم بودنش ماندگاری بسیار بالایی دارد و پخش بوی ملایمش اطرافیان را متوجه شما خواهد ساخت.

در نتهای اولیه ادکلن مون بلان اکسپلورر روایح ترنج، فلفل صورتی و برگ بو را می توان احساس کرد، در نت های میانی اکسپلورر سفر اعجاب انگیز شما آغاز می شود و رایحه چرم و علف وتیور هائیتیایی به مشام شما می رسد و در نهایت در نت های پایانی این عطر باکلاس و خوشبو می توان بوی نعنای هندی اندونزیایی، پودر کاکائو، چوب آکیگالا و آمبروکسان را می توان حس کرد.

عطر مون بلان اکسپلورر عطری است بسیار مدرن، خوشبو و عامه پسند که علیرغم تشابهاتی که با کرید اونتوس افسانه ای دارد، رایحه نسبتا متفاوتی را نیز ارائه نموده است. رایحه ابتدایی عطر رایحه ای نیمه شیرین، شاداب و بسیار دوست داشتنی از ترنج میباشد که رایحه گیاهی و سبز مریم گلی و رایحه چوبی و تلخ ملایمی از خس خس نیز با آن همراه شده اند که ترکیب آنها تا حد مشخصی یادآور رایحه عطر کرید اونتوس مردانه میباشد. با گذر زمان و اضافه شدن امبروکسان، عطر کمی شیرینتر شده و همزمان رایحه چوبی مشخص تر میگردد. رایحه میانی و پایه عطر ترکیب بینظیری از امبروکسان و مرکبات میباشد که توسط حس گیاهی، تلخ و چوبی بسیار شکیلی از خس خس و چوبها احاطه شده است. مون بلان اکسپلورر پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بینظیری جهت مصرف روزانه در تمامی فصول سال میباشد.

مطلب دیگر :   سقف متحرک موسوی

نوع عطر ادوپرفیوم

برند               مون بلان

عطار              آنتوان میزندی، اولیویه پسکاکس، جوردی فرناندز

سال عرضه         2019

گروه بویایی          چوبی معطر

کشور مبدأ           فرانسه

مناسب برای         آقایان

مناسب فصل        بهار

اسانس اولیه         ترنج ، سالویا اسکلاریا، فلفل صورتی

اسانس میانی        خس خس ، چرم

اسانس پایه         نعناع هندی ، کاکائو ، آمبروکسان، چوب آکیگالا

برای اطلاع از قیمت ادکلن مون بلان اکسپلورر اصل و اورجینال و خرید آن می توانید از فروشگاه عطر و ادکلن هایپرعطر اقدام نمایید.