برند عطر ادکلن جوپ

 

در سال ۱۹۷۸ برند Joop! ( جوپ ) توسط یک طراح آلمانی به نام Wolfgang Joop افتتاح شد که فعالیت اصلی این برند در زمینه مد و تولید لوازم آرایشی بود . برند Joop! ( جوپ ) برگرفته از نام خانوادگی طراح آن همراه با علامت تعجب (!) می باشد Joop در سال ۱۹۸۲ اولین مجموعه لباس خود را به نمایش گذاشت و در سال ۱۹۸۵ تولید لباس مردانه را به این خط تولید اضافه کرد .

اولین عطر زنانه جوپ در سال ۱۹۸۷ به نام JOOP! Femme با رایحه ی ویژه تولید و دو سال بعد عطر محبوب زنانه دیگری به نام JOOP! Homme را به بازار معرفی کرد. موفقیت این دو عطر که بالاترین فروش را برای شرکت به همراه داشت باعث رشد و تکامل برند Joop! در زمینه مد ، زیورآلات، عینک، عطر و لوازم خانگی گشت.

امروزه ادکلن جوپ نه تنها در زمینه مد، بلکه به عنوان شرکتی برای سبک زندگی یا همان  Life Style، تولیدات گسترده ایی دارد.

Wolfgang Joop  ( ولفگانگ جوپ ) در سال ۲۰۰۱ این شرکت را ترک کرد ولی نامش بر روی این کمپانی باقی ماند که در سال ۲۰۰۸ ، شرکت به یک خانه مد سوئیسی واگذار شد. امروزه دختر ولفگانگ به نام ” Jette Joop ” به عنوان پرفیومر و عطرساز فعالیت می کند و رایحه های متعددی را به بازار عرضه کرده است.

Joop!  با همکاری برند Coty که در زمینه مد و لوازم آرایشی فعالیت داشت، توانست محصولات خود را در کشورهای اتریش، سوئیس و آلمان عرضه کند و در حال حاضر به عنوان یکی از محبوبترین برندهای عطر در آلمان شناخته می شود .

مطلب دیگر :   جاب آفر کانادا

دختر ولفگانگ جوپ به نام Jette Joop با تولید چند نوع رایحه در بازار عطر نیز فعالیت دارد. برند  Joop!  در بازه زمانی ۱۹۸۷ تا ۲۰۱۳ دارای ۳۵ عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد.

مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر) مشغول به کار در برند Joop! برای طراحی عطر جوپ عبارتند از :

Creations Aromatiques, Michel Almairac, Sophie Labbe, Alienor Massenet, Benoist Lapouza, Christophe Raynaud, Francis Kurkdjian, Gilles Romey, Louise Turner, Calice Becker and Michel Girard

برای اطلاع از قیمت عطر جوپ اصل و اورجینال و خرید آن می توانید از فروشگاه عطر و ادکلن هایپرعطر اقدام نمایید.