دوربین های داخل دهانی_ بهترین ابزار برای پذیرش درمان های دندانپزشکی

دوربین های داخل دهانی

علاقه مندان جهت اطلاع از یونیت ، یونیت دندان پزشکی ، رادیوگرافی و آر وی جی به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید و کسانی که نیاز دارند درباره تجهیزات دندانپزشکی مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت دنتی شاین مراجعه کنند برای اشنایی با آر وی جی به صفحه https://dentyshine.com/یونیت-پارس-دنتال/ مراجعه کنید

استفاده از تکنولوژی دوربین داخل دهانی در کلینیک دندانپزشکی می تواند به شما به عنوان دندانپزشک کمک کند تا مشکل و درمان بعدی را برای بیماران خود توضیح دهید. با استفاده از این ابزار ساده، بیماران شما متقاعد تر خواهند شد و درصد پذیرش بودجه کلینیک دندانپزشکی شما افزایش می یابد.

دوربین‌های داخل دهانی به بیمار این امکان را می‌دهند که همزمان با تشخیص دندانپزشک، حفره دهان خود را در زمان واقعی و با جزئیات زیاد تجسم کند. این یک راه بسیار موثر برای ایجاد اعتماد به نفس در بیمار است. دوربین داخل دهانی به دندانپزشک این امکان را می دهد که تشخیص خود را به صورت مستقیم تری به بیمار توضیح دهد، تأثیر بیشتری خواهد داشت و بیمار احساس مشارکت بیشتری می کند.

و ادامه دهید: بسیاری از بیماران با یک بیماری خاص به مطب شما می آیند و شما جزئیات دیگری را خواهید یافت که نیاز به درمان دارند. با عدم ارائه علائم درد، بیماران متوجه نمی شوند که چیزی باید درمان شود. در این موارد، دوربین داخل دهانی با نشان دادن مستقیم مشکل به بیمار، اعتبار بیشتری به تشخیص می‌دهد.

دوربین داخل دهانی چگونه کار می کند؟

دوربین های داخل دهانی شامل یک قطعه دستی با نور داخلی و با یک یا چند لنز است که برای تشخیص در دهان بیمار قرار می گیرد. با استفاده از کابل یا به صورت بی سیم، به یونیت دندانپزشکی شما، یک مانیتور (یا دستگاه های دیگر: رایانه، لپ تاپ، تبلت و غیره) متصل می شود و به شما اجازه می دهد تا به صورت لحظه ای فضای داخلی حفره دهان بیمار را مشاهده کنید.

با به‌روزرسانی‌های جدیدی که صنعت فناوری ایجاد کرده است، دوربین‌های داخل دهانی کاربردی‌تر و راحت‌تر می‌شوند. به لطف این واقعیت که هندپیس را می توان با یک پورت USB به هر رایانه ای متصل کرد، آنها اجازه می دهند تصاویر را با جزئیات زیاد ببینید. همچنین دوربین هایی با امکان عکس برداری و قرار دادن کارت حافظه برای ذخیره عکس ها و ارسال راحت آنها به کامپیوتر وجود دارد.

هنگام خرید دوربین داخل دهانی چه نکاتی را باید در نظر داشت؟

کیفیت تصویر

یک تفاوت اساسی بین یک دوربین داخل دهانی خوب و بد، وضوح و وضوح تصاویر (علاوه بر کیفیت فوکوس خودکار) است. تشخیصی که با دوربینی با وضوح پایین انجام شود کمک چندانی به بیمار نخواهد کرد و سودآور نخواهد بود.

منبع نور

برای افزایش وضوح تصویر باید نوع نور و قدرت آن را در نظر بگیرید. بیشتر آنها دارای چراغ های LED هستند که نسبت به چراغ های هالوژن در برابر خراش، مایعات و ضربه مقاوم تر هستند. آنها نور سفیدتر و دوام بیشتری دارند.

علاوه بر این، برخی از دوربین‌های داخل دهانی وجود دارند که با نور UV فلورسنت برای تشخیص پوسیدگی طراحی شده‌اند.

تنوع پذیری

در این مرحله باید سازگاری دوربین برای انجام عکس‌های داخل دهانی و خارج دهانی، صورت و مشخصات بیمار و همچنین جزئیات زیبایی و کامل فک را در نظر بگیریم.

داشتن این نوع ویژگی‌ها به عنوان یک فرد حرفه‌ای تفاوت ایجاد می‌کند، زیرا فرآیند درمان را تکمیل می‌کند، به شیوه‌ای دقیق‌تر «قبل و بعد» را برای بیمار مستند می‌کند، و همچنین فرصت بحث در مورد برخی از مسائل را خواهد داشت. با سایر همکاران.

خدمات فنی

جنبه دیگری که باید برجسته شود کیفیت حرفه ای بودن تامین کننده و سال ها تجربه او در بازار، در دسترس بودن خدمات فنی، بندهای ضمانت آن و کیفیت خدمات تعمیر است.

تشخیص آسان، بیمار راضی

ارزش و سودآوری که در درازمدت می‌توان با داشتن دوربین داخل دهانی در عمل ایجاد کرد، به طور فزاینده‌ای جنبه‌ای است که باید برای اطمینان از مزیت رقابتی با سایر کلینیک‌های اطرافتان در نظر گرفته شود. علاوه بر امتیازی که با ترجیح دادن خدمات به بیمار داده می شود.

بنابراین، به طور خلاصه، نه تنها برای شما راحت‌تر خواهد بود، بلکه به دلیل بهبود فناوری در کلینیک خود، می‌توانید در درازمدت جذابیت بیشتری از بیماران را مشاهده کنید.

مطلب دیگر :   همه چیز درباره کد تخفیفی‌ها!