نکات ضروری که هنگام انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات باید در نظر گرفته شود

چاپ سربرگ تحریر ۸۰ گرم جز پر مصرف ترین و معمول ترین سری های کاغذ مصرفی برای چاپ سربرگ می باشد. چاپ سربرگ استاندارد برروی کاغذ تحریر ۸۰ گرم روی ۳ سایز استاندارد A5 ، A4 و A6 چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار گرفته می شود.
هر کسی از دور تصور میکند روش چاپ تیشرت یک روش بسیار پیچیده و بسیار سختی هست که مستلزم یک دانش قوی بهمراه یکسری تجهیزات گران قیمت و پیچیده می باشد. لذا ما سعی کردیم در این مقاله روش چاپ تیشرت را برای شما بیان کنیم. سعی ما برای این است در این مقاله به گونه ای روش ها را برای شما تشریح بکنیم که هر کسی به راحتی با حداقل امکانات چاپ تیشرت زیبا و راحتی داشته باشد.
چاپ روی پازل چرمی می تواند یک پیشنهاد خوب باشد برای شمایی باشد که به دنبال یک هدیه مناسب و ارزان قیمت هستید به صورت آنلاین می توانید روی سایت سفارش بگذارید و تصویر دلخواه خودتان را روی آن چاپ کنید.
پس اگر به دنبال یک هدیه زیبا و البته ارزان قیمت برای عشق خود می گردد که او را غافلگیر کنید قطعا می توانید به عنوان یک گزینه منطقی روی این محصول حساب کنید و در صورت انتخاب به صورت آنلاین این محصول را انتخاب و در فرم سفارش آنلاین تصویری را که می خواهید روی پازل چاپ شود را برای ما از طریق فرم سفارش ارسال کنید.

مشخصات کلی تیشرت مشکی پنبه ای یقه گرد
لیست قیمت چاپ عکس و شاسی مکعبی رومیزی :

هزینه پاکت نامه کرافت 80 گرم :

مشخصات کلی پرچم تشریفات ساتن

تیشرت بچگانه

در این مرحله کافی است شما لیبل چاپ شده خودتان را روی سویشرت قرار بدهید. برای این کار کافی است طرح را از کاغذ زیری خودش جدا بکنید و سپس روی سویشرت قرار بدهید. دقت داشته باشید که اگر قصد دارید طرحتون رو سینه دقیقا قرار بگیرید باید 4 انگشت پایین تر از یقه قرار بدهید.
پکیج اول۲۰۰۰ عدد۲۰۰۰ عدد۱۰۰۰ عدد——-۱.۵۰۱.۰۰۰پکیج دوم۳۰۰۰ عدد——-۱۰۰۰ عدد——-۱.۵۰۱.۰۰۰پکیج سوم۱۰۰۰ عدد——-۱۰۰۰ عدد۱۰۰۰ عدد۱.۷۶۴.۰۰۰
این نوع پرچم ها از ساتن های سنگین و سبک مورد استفاده قرار می گیرد و پشت این نوع پرچم ها لمینتی قرار می گیرد. قابلیت چاپ تمام رنگی برروی این پرچم ها وجود دارد.این نوع پرچم ها می توانند هم بدون ریشه و هم با ریشه مورد استفاده قرار بگیرد و جز پرچم های لاکچری و بروز تشریفات می باشد.
ما سعی کردیم در این مقاله همه مطالبی که در خصوص انواع کاغذ ها می توان ارائه داد برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم مقاله بهترین کاغذ چاپ عکس توانسته باشد به شما در انتخاب یک یک عکس مناسب و ایده آل کمک کرده باشد و با خواندن این مقاله بهترین کاغذ چاپ عکس برای شما مفید بوده باشد و شما بتوانید به راحتی یک چاپ عکس با شاسی زیبا و ماندگاری را داشته باشید.

هزینه ملزومات چاپ بادکنک مالزی

هزینه فاکتور سایز B4 کاربن لس :

تصور کنید سال‌ها بعد از شما کسی به جعبه خاطرات شما دست پیدا کند و عکس‌های شما را با لذت تماشا کند. حتماً شما هم مثل ما دور از ذهن میدانید کسی هارد کهنه و از رده خارج شما را در جایی پیدا کند و شروع به جستجوی عکس‌های شما برای دیدن آن‌ها بکند.
در سفارشات بروشور به دلیل سرعت خط تا در سفارش احتمال ۰ تا ۵ میل جابجایی در خط تا وجود دارد، به همین دلیل از استفاده از تغییر رنگ های ناگهانی روی طرح ها بروشور و در محل های تا خودداری نمایید و در صورتی که جابه جایی لت ها زیر ۵ میل باشد شامل گارانتی نمی گردد.
با مراجعه به شرکت هایی که طراح های اختصاصی پاکت انجام می دهند به شما می تواند گزینه های بسیار زیاد و متعددی در اختیار شما قرار بدهد برخی از این شرکت ها علاوه بر ایده پردازی طراح هایی در جهت جذب مشتری و برندینگ سازمان شما می کنند.
قبل از چاپ بررسی بکنید که همه راه های ارتباطی با سازمان خودتان را در سربرگ درج کرده و از وضوح خوبی برخودار باشد. سعی کنید اگر آدرس وبسایت و یا شبکه های اجتماعی فعالی دارید در سربرگ اداری خود درج بکنید. زیرا بسیاری از افراد از این طریق ممکن هستند با شما ارتباط بگیرند.

انواع سایز های قابل چاپ سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم

بسیاری از کارشناسان در امر بازاریابی مدرن هنوز براین اعتقاد هستند که تبلیغات تراکت و یا چاپ بروشور هنوز بسیار مؤثر و مفید می باشد و تبلیغ و توزیع تراکت بصورت تن به تن و یا درب منازل هنوز بعنوان یکی از ابزار های مفید در امر بازاریابی آفلاین به حساب می آید و بسیار کاربردی و مفید می باشد. کافی است شما با یک برنامه ریزی مناسب و درست و پخش و توزیع متناسب در یک منطقه و یا توزیع در مکان و زمان مناسب به کارایی این امر بازاریابی کمک بیشتری می کند.
خود لیوان کاغذی و بخصوص لیوان های پلاستیکی یا یکبار مصرف به اصطلاح سالیان سال هست که از آن برای مصارف کوتاه استفاده می شود و در سال های آینده از لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف بخاطر مضراتی که برای محیط زیست دارد کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.
سویشرت هودی سفید یکی از لوکس ترین سری سویشرت های مجموعه می باشد که بسیار هم مورد استقبال قرا می گیرد. سویشرت هودی دارای دو جیب در جلو و کلاه بندی دارد و این سویشرت نیز به صورت تو کرک می باشد و برای فصول سرد بسیار مناسب می باشد.

تعداد تجهیزات مورد نیاز از هر کدام*

چاپ کارت ویزیت اولین چیزی است که می تواند مردم را در مورد آنچه که شما قرار است انجام بدهید آشنا بکند و بسیار از راه های ارتباطی با مشتری را در داخل آن گنجانده شود.

تیشرت طرح جوکر – Jocker

شما کافی است میزهایی که قرار است مهمانان شما چه در مراسمات عروسی و چه در تولد با بادکنک تزدین بکنید و زیبایی خاصی به سالن مراسم شما خواهد داد سعی بکنید برای این روش هم نیز از دو یا نهایتا سه طیف رنگی استفاده بکنید.
نکته آخر اینکه، دانستن اینکه می‌خواهید لیبل های شما چه نوع سبکی را به تصویر بکشند را باید بررسی بکنید. آیا به دنبال ظاهری خاص و جذاب هستید می توانید از لیبل های طلاکوب مات / براق را سفارش بدهید. اگر به دنبال چیزی شیک‌تر و مدرن‌تر هستید، توصیه می‌کنیم یک متریال شفاف و شیشه ای انتخاب کنید. ما در ما سعی کردیم انواع سبک و جنس های متنوع برای چاپ لیبل را سعی کردیم معرفی بکنیم.
ولی برروی کاغذ گلاسه 135 گرم روی همان کاغذ استاندارد 29.7 در 42 چاپ می شود.
پاکت A5 تحریر ۱۰۰ گرم به ۲ صورت کیفی و کیسه ای ارائه می شود. پاکت کیسه ای درب آن روی طول آن ( طول کمتر ) می باشد و معمول تر می باشد و پاکت کیفی درب آن عرض ( طول بیشتر ) آن می باشد.
بسیاری از کارشناسان در امر بازاریابی مدرن هنوز براین اعتقاد هستند که تبلیغات تراکت و یا چاپ بروشور هنوز بسیار مؤثر و مفید می باشد و تبلیغ و توزیع تراکت بصورت تن به تن و یا درب منازل هنوز بعنوان یکی از ابزار های مفید در امر بازاریابی آفلاین به حساب می آید
لیبل های شیشه ای هم به صورت نیم تیغ و هم به صورت تمام تیغ امکان ارئه دارند.
از همین رو اگر شما هم اگر برای رایانه شخصی خود نیاز به یک پدموس با کیفیت می گردید و یا می خواهید برای شرکت خود یک محصول با کیفیت برای تبلیغات مفید و کارا می گردید می توانید روی کمک ما حساب کنید.
جاپ کارت ویزیت سوسماری از دیگر سری کارت ویزیت های بافت دار مجموعه چاپ نفیس می باشد. ضخامت این کارت ویزیت از نوع گلاسه ۳۰۰ گرم سوسماری می باشد که دارای بافت زیبا و قابل قبولی است که زیر دست خوبی به محصول می دهد.

لیست قیمت انواع کارت ویزیت سلفون براق

چاپ لیبل سلفون براق

کاغذ تحریر ۸۰ گرم مشابه کاغذ های A4 معمول موجود در بازار می باشد و به دلیل خاصیت ذاتی آن قدری جاذب رنگ می باشد و رنگ های چاپ شده روی آن نسبت به کاغذ های گلاسه قدری مرده تر می باشد ولی با این شرایط هم چاپ روی بروشور تحریر ۸۰ گرم به صورت افست فول رنگی انجام میشود.
برای داشتن یک کادو زیبا و ماندگار باید ابتدا ببینید طرف مقابل شما به چه چیزی اهمیت می دهد و به چه چیزی احتیاج دارد. اگر سعی بکنید علاقه و احتیاجات طرف مقابلتون رو تهیه بکنید بسیار می تواند این کادو شما ماندگار و در ذهن مخاطب شما باقی بماند.

مطلب دیگر :   مراحل ساخت توکن از صفر تا صد به زبان ساده
استفاده از تصاویر مرتبط
مزیت چاپ لیوان کاغذی

دو نوع آموزش بسیار شبیه به هم برای چاپ پد موس وجود دارد که همزمان سعی میکنیم هر دو را به شما آموزش بدهیم امید است که هر کدام برای شما راحت تر و در دسترس تر باشد بتوانید از آن استفاده کنید.
پارچه سویشرت هودی ملانژ دارای دو قسمت می باشد یکی لایه روی سویشرت می باشد که از نوع پارچه ملانژ می باشد که دارای الیاف پلی است می باشد که امکان چاپ مستقیم روی آن را برای ما فراهم می کند و قسمت دیگر لایه درونی پارچه می باشد که ارتباط با پوست بدن دارد که آن لایه دارای الیاف پنبه ای می باشد که باعث اذیت و خارش در پوست نمی شود. همان طور که اشاره شد داخل سویشرت دارای کرک می باشد که برای کنترل برودت داخل بدن و جلوگیری از نفوذ سرما بسیار موثر است.
نحوه محاسبه هزینه لیبل شیشه ای دوصاف هم متناسب با تعداد لت ۸٫۵ در ۴٫۸ که در سایز انتخابی شما می باشد محاسبه می شود، که به طور مثال سایز ۸٫۵x9.6 به دلیل اینکه دو برابر سایز استاندارد ۸٫۵ در ۴٫۸ می باشد دولت محسوب شده و هزینه آن نیز ۲ برابر کوچکترین سایز می باشد.
برای مثال یک شرکت کمک آموزشی در کنار یک مدرسه با پخش یک چای درون لیوان کاغذی سفارشی باعث می شود بسیاری از دانش آموزانی که در آن مرکز مشغول تحصیل هستند را به خود جلب بکند و فقط با یک پخش چای و لیوانی که برند سازمانی خود روی آن حک شده است به راحتی می تواند بسیار از افراد محصل را به خود جلب بکند و درآمد بسیار زیادی از این کار کسب بکند.
ممکن است زمانی که کاربن را از روی لیوان خارج میکنید در بعضی از قسمت ها لکه هایی ایجاد شده باشد که توصیه ما این است که این لکه ها را تا اتمام پختن لیوان آنها را پاک نکنید.
تیشرت اسپان ( تیشرتی که غالبا جنس پلی استر در آن بکار رفته باشد)
یکی دیگر از سری محصولات زیبای پدموس، چاپ پدموس دایره ای و یا گرد می باشد. این سری پدموس بسیار هم برای مصارف شخصی و خانگی مناسب و قابل استفاده می باشد و هم برای امور تبلیغاتی و برندیگ .
توضیحاتی که در خصوص نوع کاغذ برروی بسته بندی کاغذها بیان شده است بسیار گیج کننده و سردرد گم کننده می باشد. برروی این بسته بندی ها بعضی هاشون نوشته شده است براق ، نیمه براق، درخشش ، مروارید و … این موارد بیشتر گیج کنند می باشند در نتیجه ما سعی کردیم در این مقاله به مفاهیم بیشتر ساده و کاربردی برای شما بیان بکنیم.
در این مرحله ابتدا تصویر مورد نظر خودتان را در فتوشاپ باز بکنید و سپس با استفاده از دو نرم افزار Magic wand Tool یا دکمه میانبر (W) می توانید محیط اطراف تصویر خودتان را حذف بکنید. و یا اینکه می توانید با یک ابزار بسیار قوی انتخاب رنگ یعنی Coler Range که در نوار ابزار Select قرار دارد را انتخاب بکنید و با انتخاب برروی هر رنگی از تصویر رنگ مورد نظر انتخاب می شود با استفاده از دکمه Delete اون قسمت رنگ هایی را که انتخاب کردید حذف بکنید.
ما در این اینجا آموزش چاپ روی لیوان را به شما نشان می دهیم. شما کافی است با چندین روش ساده طرح خود را بر روی لیوان، سرامیک با ساده ترین و پیش پاافتاده ترین وسایل چاپ کنید.
استفاده از چاپ پرچم های تبلیغاتی یک سرمایه گذاری ارزان قیمت ولی در عین حال طولانی مدت می باشد و همچنین یک راه مطمئن برای جلب توجه افرادی که وارد سازمان شما می شود میباشد
چاپ پازل 40 تکه قابدار یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین انواع پازل های قابل چاپ در این مرکز و همچنین بازار کشور می باشد. از ویژگی بارز این سری پازل قاب اطراف آن می باشد که این قاب این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که هر شخصی با هر سنی بتواند به راحتی تکه های پازل را جدا و دوباره کنار هم چیدمان کند.

درخواست چاپ دوطرفه – هر عدد

چینی درجه یک۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ عدد1.3901.480۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ عدد1.3801.470

معرفی تراکت سایز B4

جنس پارچه سویشرت های هودی سفید از دورس درجه یک ایرانی پنبه ای می باشد که بر خلاف سویشرت هایی که دارای الیاف پلی استر می باشند هیچ گونه آزاری به پوست دست شما نمی رساند و به جهت جنس پارچه آن برای استفاده در فصول پاییز و بهار و هوای معتدل ( نه خیلی سرد و نه خیلی گرم ) بسیار مناسب می باشد.
چاپ پرچم تشریفات لمینت در مجموعه ما ، در سایز ۱۵۰ در ۹۰ سانت و به صورت یکرو انجام می شود و با میله استیل و پایه شیری و خورشیدی ارائه می شود که طبیعتا پایه خورشیدی به دلیل استفاده از فلز بیشتر مقداری گرانتر می باشد.
ما سعی کردیم در این مقاله اصول طراحی چاپ فاکتور را برای شما بیان کرده باشیم امید است که مفید واقع شده باشد و بتوانید در سلسله مقالات آینده آموزش طراحی فاکتور با فتوشاپ و یا طراحی فاکتور با ورد را برای شما بیان بکنیم تا اینکه شما بتوانید به راحتی طراحی فاکتور و سپس چاپ فاکتور ارزان ، بسیار زیبا و اختصاصی با کمترین هزینه داشته باشید.
روش شستشو : قابل شستشو با دستمال و مواد شوینده رقیق شده

قاب سفید, قاب مشکی

چاپ روی فنجانها می تواند یک هدیه مناسب برای شما باشد که بخواهید عزیزانتان را سوپرایز و یا غافلگیر کنید.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات موضعی ۹x6 دورگرد

پرچم های ملل و یا کشور های مختلف متناسب با جنس پارچه یشان سیستم های چاپی متفاوتی دارند. ولی عموم این پرچم های ملل به صورت سابلیمیشن و یا حرارتی چاپ می شوند که ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد.

روش چاپ روی زیر لیوانی

چاپ بادکنک چینی از لحاظ هزینه نسبت به سایر بادکنک ها ارزان قیمت تر می باشد ولی باید به این نکته اشاره کنیم که بادکنک های چینی ما از نوع اعلا درجه یک می باشد و از بهترین بادکنک های چینی موجود در بازار کشور می باشد.

راهنمای طراحی کارت ویزیت بافت دار کتان امباس

فایل های ارسالی شما بدون هیچ گونه تغییر و ویرایشی چاپ می شود. در صورتیکه عکس های ارسالی شما از کیفیت و وضوح خوبی برخوردار نباشد مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص عدم کیفیت محصولات چاپ شده نخواهد داشت. توصیه ما این است که عکس ها با کیفیت و مطابق با قوانین فایل های ارسالی در چاپ نفیس فرستاده شود.
چاپ بروشور گلاسه ۱۳۵ گرم گرم همواره پر طرفدار ترین و پرسفارش ترین محصول چاپ بروشور این مرکز می باشد و عموما بروشور های مورد استفاده در مراکز و یا درون بسته کالا ها از این جنس کاغذ می باشد.

چاپ کوله پشتی

هزینه و قیمت کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته :

از آنجا که خوردن نوشیدنی ها بخش مهمی از زندگی روزمره ما است ، می توانید اهمیت لیوان کاغذی سفارشی را حدس بزنید.شما می توانید با چاپ لیوان کاغذی فوری آگاهی و شناخت نسبت به برند خودتان را در بین مخاطبین خود ارتقا بدهید. شما می توانید با حک کردن لوگوی سازمانی خود برروی لیوانی که در آن نوشیدنی خورده می شود سبب تاثیر گذاری فوق العاده ای بر روی مخاطبین شما خواهد گذاشت.