مدیر بازاریابی ETCLabs برای اتریوم کلاسیک [مصاحبه] – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

بعد از دستیابی به ارزش بازار 4.5 دلاری و برای مدت کوتاهی عنوان ششمین ارز دیجیتال بزرگ، Ethereum Classic – مانند بقیه بازارهای رمزنگاری شده – چرخش شدیدی به خود گرفت.

فراتر از این، پس از حمله اخیر 51 درصدی که از 1 میلیون دلار ETC خدشه دار می شود، به نظر می رسد که پروژه برای پروژه بدتر می شود. با این، با شکل‌گیری، تیم توسعه‌ای جدید و حال حاضر برای روی ایجاد جامعه، به نظر می‌رسد این پروژه هر کاری را می‌توان برای تغییر وضعیت انجام داد.

 

سلام! لطفاً نام خود را به ما معرفی کنید و یک معرفی مختصر در مورد سفر رمزنگاری خود تا به ما ارائه دهید.

دین پاپاس، مدیر بازاریابی در ETCLabs. من از سال 2013 به عنوان یک سرمایه کشور و به عنوان مشاور از سال 2017 درگیر کریپتو هستم. Constant Innovations را کردم، یک آژانس رمزنگاری، که با بیش از 20 پروژه و انجمن مختلف بلوک چین کار کرده است. من همچنین سردبیر TalkBitcoinTalk هستم، انتشاراتی که برای خلاصه داستانهای انجمن محبوب BitcoinTalk اختصاص دارد و یک مشارکت کننده در نوشتن برای چند نشریه رمزنگاری است.

درباره اتریوم کلاسیک به ما توضیح می دهد؟ هدف در اینجا چیست؟

Ethereum Classic پیاده سازی اتریوم است که در نتیجه فورک پس از هک DAO شکل گرفته شده است. در طول هک، تصمیمی برای بازگرداندن وجوه دزدیده شده است به سرمایه‌گذاران با «بازگرداندن» تراکنش‌های وجوه دزدیده شده وجود دارد، اما برخی از آنها را نقض می‌کنند «Code Is Law» ذاتی سیستم‌های بلوک چین غیرمتمرکز می‌دانند.

ما می‌دانیم که شما به‌تازگی مدیریت را بر روی تصمیم گرفته‌اید، چرا این نقش مستلزم آن است؟

علاوه بر این، ETCLabs اکنون ETCLabs Core را راه‌اندازی کرده است، یک گروه توسعه است که نه تنها پروژه‌های اصلی را می‌سازد، بلکه حفظ می‌کند و ابزارهایی را برای توسعه‌دهندگان برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) می‌کند. نقش من کمک به رشد جامعه ETC، از نظر توسعه و پذیرش، برای تیم اصلی و برای dApps خواهد بود.

چیستی کوتاه مدت این پلتفر؟ آیا به زودی چیز جالبی وجود دارد؟

پنج سال به جلو، تصور می کنید اتریوم کلاسیک چگونه بر جامعه تأثیر بگذارد؟

ETC شانس زیادی برای استفاده از بلوک چین خارج از بیت کوین دارد. اگر انتظار راه‌حل‌های زنجیره‌ای داریم، مانند StatTwig (یکی دیگر از پروژه‌های ما که NewsWeek نامزد دریافت جایزه است) یا ممکن است هویت مانند OriginalMy را ببینیم، به احتمال زیاد این برنامه‌ها و موارد دیگر ساخته می‌شوند. در ETC.

اتریوم کلاسیک بعدیاً مورد حمله 51 درصدی قرار می گیرد که بیش از 1 میلیون دلار ETC به عقب برود، برای جلوگیری از تکرار این اتفاق چه کاری انجام می شود؟

هر بلوک چین PoW در برابر این نوع حمله ضربه پذیر است. برای ETC، نیاز به تقویت اکوسیستم را برجسته می کند تا حمله را بعید جلوه دهد. موارد بیشتر و پذیرش، ماینرهای بیشتر را جذب می کند، شرکت در ماینینگ خودخواهانه را برای هر نهادی که تر می کند، استفاده می کند. ما با یک قوی تر و متنوع تر از شبکه را می کنیم.

مطلب دیگر :   آموزش طرز پخت برنج پاکستانی

اولین قدم ما ساخت ابزارهای صحیح برای نظارت بر این رویدادها قبل از این است. تیم Core اخیراً یک مانیتور سلامت بلوک چین برای شناسایی این نوع فعالیت سازماندهی مجدد در آینده ساخته شده است. می توانید این را در etcstatus.live ببینید. نقشه راه جزئیات بیشتر در مورد جلوگیری از این کار در آینده دارد.

می توان ادعا کرد که سال 2018 سال بدی برای ارزهای دیجیتال بود، با سقوط بازار و افزایش سرسام آور تعداد حملات. آیا فکر می کنید سال 2019 یک سال چرخشی خواهد بود؟

یک شرکت FAANG درگیر خواهد شد و این راه را به سمت بلوک چین بیشتر سازمانی هدایت خواهد کرد. من می‌خواهم «جایگزین جماع»، مانند کاهش PoS و DPoS، و افزایش بر روی سطح پروتکل انتظار برای تعیین محدودیت‌ها و امنیت را داشته باشم. پس از اینکه لایه‌های نشست روی چند زنجیره اصلی ادغام شدند، مجموعه‌های جانبی مرز بعدی خواهند بود.

فکر می‌کنید در حال حاضر بزرگترین چالش‌های فناوری بلوک چین و ارزهای دیجیتال چیست؟

 

https://hoseinifinance.com/blog/financial-markets/

اگر باید به پروژه دیگری تبدیل شود بر بلوک چین کمک کنید، کدام است و چرا؟

من از طرفداران پر و پا قرص Numerai هستم، هوش مصنوعی صندوق تامینی که داده را دریافت می کند تا روی بهبود مدل های خود کار کنند. مدل ترکیبی کاملاً فکر شده است.

ETC، BTC، ZEC، ETH، NMR. به عنوان یک سبد، من فکر می کنم می کنم سکه های PoW بیشترین جا را برای دارند. تجارت ETH خواهد بود زیرا رویدادهای زیادی در سال 2019 روی آن تأثیر می گذارد. NMR زیرا واقعاً برای راه حل بلوک چین مناسب است و به خوبی انجام می شود. ETC بیشترین امتیاز را دارد زیرا توسعه یافتگان متوجه می شوند که می توانند عملکردی شبیه ETH داشته باشند و در هزینه و سرعت صرفه جویی کنند.