لیست نمایندگی لوله کاروگیت در تبریز + { قیمت به روز 1401}

  1. تعداد اتصالات بر نمایندگی لوله کاروگیت قطر. همانطور که متوجه شدید در ایران بازار تولید لولههای پلیکا، تک لایه، پنج لایه و کاروگیت داغ و رقابتی است و در این حالت شاید مصرف کننده در بین این تعداد برند قدرتمند و با کیفیت نتواند به آسانی تصمیم بگیرد. لوله و اتصالات پنج لایه، اتصالات پرسی، اتصالات رزوهای و بیش از هفتاد نوع محصول دیگر از جمله نمونههای تولید شده توسط شرکت پیمان بسپار آرسین است. این لوله مقاومت بالایی در برابر خوردگی مواد اسیدی و قلیایی و دیگر مواد موجود در فاضلابهای صنعتی از خود نشان می دهد. زهکشی به معنای ایجاد شرایطی مناسب به منظور خارج کردن آب های اضافی موجود در زمین می باشد. کارخانه لوله کاروگیت شامل یک سوله برای ذخیره کردن مواد اولیه و یک کارگاه سوله مانند تولید است که در خط تولید شامل اکسترودر و کاروگیتور و کاتر و بارانداز موجود می باشد .هدف کار این که محصول نهایی با قیمت مناسب به دست مشتری برسد و می تواند به راحتی نسبت به انجام یک خرید با صرفه اقدام نماید.

 

سیلاب های بزرگ اخیر و خسارات ناشی از آن تنها بر نیاز به سیستم های زهکشی کارآمد تأکید می کند. عبور جریان برق از بوبینهای مقاومت حرارتی موجب گرم شدن پلاستیکهای اطراف لولهها شده و جوش محکمی به وجود میآید. سیلندر، قالب و سایر قسمت های مورد نیاز توسط گرم کننده ها گرم می شوند و دما توسط پیرومتر کنترل می شود. در کوچه های 10 متری برای جمع آوری فاضلاب از این نوع لوله ها استفاده می شود. لوله کاروگیت دوجداره برای جمع آوری آب های سطجی و جمع آوری فاضلاب استفاده می شود.این لوله ها بسیار سبک هستند و بهمین دلیل هزینه ی کمتری برای انتقال فاضلاب و آب کم فشار دارند.با توجه به اینکه سبک هستند مواد پلی اتیلن کمتری در تولید این لوله ها بکار رفته است بهمین دلیل قیمت مناسبی دارد مثلا لوله کاروگیت تولید شده از پلی اتیلن با سایز 400 میلیمتر وزنی معادل 9 کیلو دارد که نسبت به سایر لوله ها بسیار سبک است .

 

کارخانه لوله کاروگیت پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله های پلی اتیلنی تکجداره و دوجداره کاروگیت و لوله اسپیرال و با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های پلی اتیلنی را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون میباشیم. در مرحله بعد، پلی اتیلن مذاب از درون قالب های مخصوص عبور می کند و به شکل لوله در می آید. ناگفته نماند که لوله های تولید شده در کارخانه شرکت ناب طی انجام تغییراتی خاص عمر طولانی تر و کیفیتی بهتر خواهند داشت، بنابراین نیازی به هیچ گونه نگرانی در خصوص میزان استحکام و مقاومت لوله ها ندارید، ناگفته نماند که این تغییرات در قالب های لوله ها انجام شده و نتایج شگفت انگیزی را به دنبال داشته است. در صورتی که منهولهای بتنی و آجری در شبکههای فاضلاب به سرعت آسیب میدیدند و عمر کوتاهی داشتند. لوله کاروگیت ۳۱۵ و لوله کاروگیت ۴۰۰ میلیمتر : مورد مصرف در شبکههای فاضلاب شهری و فاضلاب مجتمعها و بیمارستانها و لولههای زهکشی استفاده می شود که شرکت مترو تهران از این لوله ها در اکثر مناطق برای زهکشی استفاده کردند.

 

عوامل زیادی بر قیمت لوله پلی اتیلن تاثیر می گذارد. سایز لوله های کاروگیت : سایز یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله کاروگیت است که در این جا به برخی از آن ها و همچنین کاربردشان اشاره خواهیم داشت: لوله کاروگیت 110 که بیشتر در فاضلاب های خانگی و غلاف استفاده شده در کابل برق کاربرد دارد. لوله های دوجداره پلی اتیلن از سایز ۱۱۰ تا ۸۰۰ در فشارهای حلقوی SN 8 و SN 12 مطابق استانداردهای DIN 16961 و ISIR 9116-تولید میشوند. برای اتصال لوله های مختلف از اتصالات مناسب با جنس لوله استفاده می شود، اتصالات کاروگیت نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای اتصال انواع لوله های کاروگیت از این اتصالات کمک می گیرند. در صورت شناخت این موارد می توان برای فروش لوله کاروگیت بهتر عمل کرد و محصولی مناسب را به دست مشتریان داد. اگر قصد خرید لوله سبز را دارید بهتر ابتدا با مواد اولیه ای که برای ساخت آن به کار می رود آشنا شوید.

مطلب دیگر :   تخفیف هات : دریافت تخفیف برای استفاده از خدمات سایت ها

لوله کاروگیت فاضلابی لوله پلی اتیلن دوجداره لوله کروگیت دوجداره با فشار 31/5 کیلونیوتن یا 16 کیلونیوتن بر متر مربع می باشد که بهمراه آن کوپلر و واشر برای نصب ارائه میگردد. حصول اطمینان از روانکاری کامل هر دو واشر و کوپلر مهم میباشد. قیمت لوله فاضلاب کاروگیت با توجه به میزان کیفیت و کارایی آن بسیار مناسب می باشد و از آنجایی که طول عمر آن زیاد است استفاده آن مقرون به صرفه و اقتصادی است. قیمت انواع لوله با توجه به وزن و کارخانه تولیدی می تواند بسیار متفاوت باشد. این لوله در توزیع آب آشامیدنی شهری و روستایی، پروژه ی گازرسانی، توزیع و انتقال انواع مایعات در صنایع مختلف نفت و پتروشیمی و … به طور کلی لوله های استیل به دلیل ضد آب بودن می توانند برای جابه جایی مواد آبکی و مرطوب مناسب باشد. سطح داخلی این لوله صاف و بدون اصطکاک می باشد، در حالی که سطح بیرونی آن عاج دار و مارپیچ است. بستر (Foundation) : این لایه در صورتیکه خاک طبیعی کف ترانشه نتواند سطح مناسبی جهت لایه زیرین فراهم نماید ایجاد می­شود. اجرای لایه مستحکم تردر اطراف لوله کاروگیت ، تغییر شکل کمتر را در پی خواهد داشت.

 

برای تولید لوله کاروگیت ابتدا مواد اولیه تحت فرآیند اکستروژن، در اکسترودر و تحت حرارت بالا ذوب میشود. مواد افزودنی برای استفاده در لوله بتنی عبارت است از : بتن، آب، سنگدانه ها، سیمان هیدرولیکی و تقویت الیاف، به عنوان مواد تشکیل دهنده یک مخلوط سیمانی برای تغییر حالت جدید مخلوط، استفاده می شود. فروش انواع لوله پلی اتیلن دوجداره اصفهان در مراکز مختلفی انجام می شود. اما طول عمر بیش از 100 سال، لولههای بتنی را به یکی از محبوب ترین انواع لولهها در پروژه های دولتی و نیمه دولتی تبدیل کرده است. معمولا طول عمر لولههای کاروگیت حدود 100 سال برآورد شده که بستگی به مواد اولیه , شرایط تولید , انبارش و نگهداری لوله ها دارد . چرا باید کارخانه تولید لوله کاروگیت پابپ گستر باشد ؟ قیمت لوله کاروگیت به میزان خلوص مواد اولیه نیز بستگی دارد چرا که برخی از ضایعات موجود در کارخانه برای تهیه مواد اولیه تولید استفاده می کنند.قیمت لوله کاروگیت sn4 , sn8 متفاوت است که اولی 31.5 کیلونیوتن و دومی 16 کیلونیوتن است که با توجه به وزن لوله قیمت متفاوت دارند. تعبیه حلقه ها (شیار ها) در سطح بیرونی لوله کاروگیت می تواند کنترل کننده و متحمل شونده بار مرده یا زنده و یا فشار متحرک بر روی آن باشد که فشار ترافیکی متحمل در این شرایط بسیار حائز اهمیت است.

 

قابلیت های ظاهری لوله کاروگیت سایز۲۵۰:همانطور ک گفته شد این لوله ۲۵سانتی متر قطر داخلی دارد این لوله سطح بیرونی فنر مانند دارد حالا شاید سوال پیش بیاید چرا شکلی فنری دارد چون اکثرا این لوله در زیر خاک استفاده میشود. لوله ی کاروگیت لولهای است به رنگ سیاه با جداره های بسیار مستحکم که حالت فنری دارد این محصول معمولاً از ماده ی پلی اتیلن ساخته می شود. شیارها و فنری بودن جدار بیرونی لوله نیز سبب افزایش مقاومت لوله در برابر فشار بالا و تنش میشوند. این نوع لوله در شاخه های ۶ متری و مقاومت مکانیکی ۸ تا ۶۴ کیلونیوتن تولید می شود. اگر این لوله ها به عنوان خطوط فاضلاب در زمین نصب شوند، می توان مطمئن بود که فاضلاب از محل اتصالات به بیرون نشت پیدا نمی کند و دیواره لوله ترک نمی خورد. این لوله ها از مواد اولیه مرغوب و درجه یک پلی اتیلن تهیه می شوند.