معرفی انواع سقف ساندویچ پانل + { عکس | قیمت به روز 1401}

 

همچنین عایق به کار رفته بین صفحات این محصول ، از جنس بهترین و با کیفیت ترین فوم های پلی یورتان و پلی استایرن انتخاب می شود تا وظیفه عایق بندی حرارتی و صوتی را به خوبی ایفا نمایند. اما به طور حتم از نقطه نظرهای بسیاری همچون ویژگی های کلی و ساختاری با یکدیگر دارای تفاوت هستند. حتی به دلیل ساختاری شبکه ای در داخل خود، باعث جلوگیری از بروز صدا بوده و عایق مناسب صدا نیز است. از این نظر، پانل های پلی یورتان مقاومت و استحکام بالاتری در مقابل ضربه، فشار و حتی نفوذ قارچ و باکتری دارند. فایبر گلاس از ترکیب مواد الیافی و پلیمری ساخته شده که در برابر سایر مواد شیمیایی مقاومت بسیار مناسبی داره. اگر امکان تغییر رنگ به رنگ دلخواه وجود داره برای ساندویچ پانلها لطفا بفرمایید. نکته ای که در مورد سقف ساختمان ها وجود دارد این است که آب بندی شده باشد.

 

از تجهیزات سردخانه که برای عایق بندی استفاده می شود می توان به مواد عایق حرارتی که تا حد زیادی در ساخت سردخانه استفاده میشوند، اشاره کرد.از جمله: فوم پلییورتان، فوم پلیاستایرن، فوم پلیاستایرن اکسترود شده، پشم شیشه و سایر مواد هستند. در آن زمان، مواد عایق حرارتی رایج پوسته برنج، چوب پنبه، سرباره و پرلیت منبسط شده، بودند. مواد عایقبندی حرارتی رایج، عایق پرسلین نرم، عایق آلومینیوم سیلیکات، مواد فوم فنولیک، میکروسفرهای منجمد، پودر رزین پلیاستایرن، پانلهای اکسترود شده، تختههای پلیاستایرن، عایق رزین پلاستیک، مواد عایق غیرمتراکم (عایق پشم شیشه، عایق پشم سنگ)، عایق حرارتی متخلخل (سیمان کفزا). مزایا و معایب عایق پشم سنگ نسبت به فومها قیمت بالاتری دارد. این ساندویچ پانل نسبت به پلی یورتان هم سبک تر است هم قیمت مناسب تری دارد در ضمن از لحاظ عایق حرارتی و صوتی نیز در درجه پایین تری از پلی پورتان است چرا که جنس عایق به کار رفته در این پانل از پلی استایرن است که بیش تر با نام یونولیت آن را می شناسند.

 

شرکت کالزیپ

کاریز کوچیکه یک مجموعه شعب زنجیره ایی در کشور است که با ارائه متفاوت پک های غذایی و فست با طرح های منحصر بفرد ،توسط یک آکادمی ایده پرداز و توسعه محور مدیریت … فروش ساندویچ پانل ها سراسر کشور توسط نمایندگی های شرکت ماموت انجام می شود . این نوع از محصولات پانل ماموت به صورت اختصاصی توسط برخی از نمایندگی های ماموت در تهران عرضه می شود بدین صورت که ساندویچ پانل در تهران را می توانند در پی چند قسط تهیه کنند. نقش عایق را از این لایه باید انتظار داشت. در پروسهی تولید ممتد، انسانها نقش کمرنگی دارند. شرکت کالزیپ از آنجا که ساندویچ پانل نقش عایق در صنعت سردخانه را دارد لذا از ساندویچ پانل سردخانه در ساخت سردخانه صنعتی زیرصفر و بالای صفر، تونل انجماد و سایر سردخانه ها استفاده می شود. عایق نوعی ماده سبک و مقاوم است که در بین ۲ لایه ورق تزریق میشود که همین عایق دارای باعث مقاومت بالای سازه است. ساندویچ پانل نوعی سازه ای جدید برای استفاده در سازه های نوین و پیش ساخته می باشد. از جمله ویژگیهای بسیار بهروز ساندویچ پانل سردخانه ای، مجهز شدن به قفلهای سردخانهای است. ساندویچ پانل سقفی از جمله عایقهای پیشرفته هستند که دارای انعطاف پذیری زیاد و کیفیت بسیار مناسبی میباشند.

 

تفاوت ساندویچ پانل سقفی با ساندویچ پانل دیواری در این است که در ساندویچ پانل سقفی از فلاشینگ استفاده می شود.ورق گالوانیزه ،ورق آلوزینک ،ورق آلومینیوم از موارد به کار رفته در ورق ساندویچ پانل سقفی است که از خواص کلی این ورقها ،ضد زنگ بودن ، عایق حرارتی بودن،عایق صوتی ،و عایق رطوبتی بودن آن اشاره نمود. ساندویچ پانل دیواری. ویژگی های هرکدام از ساندویچ پانل ها با توجه به مواد تشکیل دهنده ی آن متفاوت است و این مواد … ساندویچ پنل از 5 لایه تشکیل شده است که شامل دو لایه محافظ درونی و بیرونی از جنس ورق های گالوانیزه ، آلوزینگ و آلومنیوم است که با دو لایه چسب مخصوص برای چسباندن لایه های بیرونی با عایق میانی استفاده می کنند. در ساندویچ پانل سردخانه ای برای ساخت لایه بیرونی باید از ورق گالوانیزه، ورق آلومینیوم و ورق آلوزینگ به دلخواه مشتری استفاده کرد. جنس لایههای بیرونی از ورقههای فلزی است و همچنین ورقهها با توجه به جنسشان انواع مختلف دارند.

مطلب دیگر :   اجاره خودرو در کیش

سقف ایستادرز جدید

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی این سواله ها کاربرد های فراوانی دارند. این ماده مانند ماستیک سیلیکونایز از انعطاف بالایی برخوردار است. این نوع ورق فولادی که آلومینیوماندود شده است، دارای ویژگیهایی مانند مقاومت در برابر خوردگی، سستی و ضعیفشدن ورق است. نیروهای سازهای توسط چارچوب فولادی یا چارچوبهای حامل دیگر که به پانل ساندویچ وصل شدهاند، حمل میشود.در هنگام ساخت ساندویچ پانل سقفی از دو ورق استفاده میشود. اطلاع از قیمت مقاطع فولادی برای بسیاری از مصرفکنندگان، اهمیت دارد. هر دو نوع سقف ایستادرز جدید ساندویچ پانلهای ساخته شده با فوم های پلییورتان و پلیاستایرن، برای استفاده در دیوار و سقف تولید می شوند. سقف تمامی سوله های صنعتی و ساختمان های مراکز حساس با این نوع پانل ها ساخته شده است. این کانکسها به علت عایقبندی و استفاده از متریال مختلف، هزینه ساخت بالاتری نسبت به یک کانکس معمولی دارند. ساندویچ پانل سردخانه ای که برای ساخت انواع سرخانهها استفاده می شود و کاربرد دارد و این ساندویچ پانلها در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم هستند و عایقی بسیار مقاوم در برابر حرارت دارند که از ورود و خروج های دما جلوگیری کرده و باعث صرفه جویی در هزینه های مصرفی انرژی می شوند. از انواع عایق های مورد استفاده در ساندویچ پانل میتوان به عایق پلی اورتان ، پلی استایرن ، پشم سنگ ، xps و .. را اشاره کرد.به عنوان مثال معمولا در ساندویچ پانل سردخانه ای از عایق پلی اورتان به دلیل درجه انتقال حرارت بسیار پایین اشاره کرد یا از ساندویچ پانل پشم سنگ به عنوان عایق نسوز نام میبرند.

قیمت زیپ پانل

عایق پشم سنگ فومی نرم و سبک است که خواص فیزیکی متفاوتی از سایر فومها دارد. یکی از ترکیبات لایه عایق ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی، پشم سنگ است. از جمله عوامل تاثیر گذاربر قیمت نصابان ارتفاع سازه ، نوع سازه ، نوع پوشش دیواری و یا سقفی و … محاسبه قیمت زیپ پانل هزینه دستمزد نصب براساس مساحت سازه، شیب دار بودن و یا نبودن، مسطح بودن سازه، و تعداد آبرو، نوع و ضخامت ساندویچ پانل ها، نوع طراحی ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری برای متصل شدن به پانل دیگر تعیین قیمت میشوند. وپانل های دیواری پلی استایرن اقتصادی میباشند و نسبت به دو مورد قبلی کم تر عایق هست . نسبت به مصالح سنتی مانند سیمان و آجر قیمت کمتر و کیفیت بهتری دارد. بازدهی اقتصادی ساندویچ پانلها نسبت به مصالح سنتی، بالاتر بوده و بایستی در استراتژیهای وزارت مسکن و شهرسازی، در پوشش دیوار و سقف، به عنوان مصالح اصلی جایگزین مصالح سنتی شود. وظیفهی اصلی این محصول ساختمانی، عایق حرارتی است.

 

این نوع ساندویچ پانل مقاوم در برابر رشد گیاهان و قارچها و دارای ضریب هدایت حرارتی پایین میباشد. این نوع ورق عایق، در برابر رشد گیاهان مقاوم است. این نوع از ساندویچ پانل دارای دو نوع است و تفاوت آن تنها فومی که برای عایق بندی مورد استفاده قرار گرفته است. اول از همه، اسپری پلییورتان است که عمدتا برای پاشش لایهای در محل سردخانه و حفظ حرارت سردخانه استفاده میشود، که تاثیر آن بسیار سریع و بدون هیچ نوع استفاده از اتصالات است و در حفظ گرما موثرتر میباشد. ساندویچ پانل برای اتاق سرد از طریق حرارت دادن، فشار و تشکیل فوم ساندویچ پانل برای اتاق سرد ساخته شدهاند که از لایههای بالا و پایین ورقههای فولاد ضد زنگ ۳۰۴ و لایه میانی پر شده از فوم پلییورتان تشکیل میشوند. ساندویچ پانل برای اتاق سرد در صنعت به عنوان «مواد عایق» نیز شناخته میشود، سوال اصلی این است که، «بهترین ماده برای عایقبندی سردخانه چیست؟ روش کانتینیوز که به آن روش پیوسته نیز گفته میشود، روشی است که مواد اولیهی ساخت آن از یک طرف وارد دستگاه شده و از طرف دیگر، بُرش خورده و در اندازهی دلخواه، خارج میشود.