دانستنی های مهم در مورد مسائل حقوقی طلاق ، حضانت و مهریه

پایان نامه رشته حقوق

مهریه در طلاق خلع
اعسار مهریه چقدر طول می کشد:بررسی ادعای اعسار از پرداخت مهریه ، توسط دادگاه صادرکننده حکم قطعی،یک امر کاملا تخصصی بوده که به جهت جلوگیری از تضعیع حقوق هریک از طرفین دعوا، با جدیت هرچه تمام تر موردبررسی قرار خواهد گرفت
حذف غیرقانونی نام همسر از شناسنامه .حذف کردن نام همسر پس‌ از طلاق از شناسنامه ، از جمله مسائل و مشکلاتی است که بسیاری پس از وقوع طلاق ، با آن دست و پنجه نرم می کنند و گاهاً هزینه های هنگفتی را ، بابت این کار می پردازند .جهت مشاوره با وکلا ی تهران طلاق تماس بگیرید
وکلای موسسه حقوقی تهران طلاق ، جزء برترین و زبده ترین وکلای تهران می باشند . که در زمینه مهریه و چگونگی مطالبه آن و مسائل مرتبط با مهریه ، و دیگر مسائل حوزه خانواده ( مثل : طلاق ، حضانت ، نفقه ، اجرت المثل ایام زوجیت ، و … ) ، فعالیت می کنند و خدمات قابل توجهی به مراجعه کنندگان خود ، ارائه می دهند .
طلاق رجعی زوج حق دارد در مدت زمانی که زوجه در عده طلاق رجعی قرار دارد ، تحت شرایط به خصوصی به زوجه رجوع کند .
آیا برای مهریه حکم جلب صادر می شود ؟ این امر ، سوالی پر‌ تکرار در این خصوص می باشد ، که با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا ، آیا باز هم برای مهریه حکم جلب صادر می شود ؟
در مورد طلاق و حضانت فرزند ، ذکر‌ کرد این امر است که : هیچ تفاوتی نمی کند که فرزند حاصل از ازدواج زن و مرد ، پسر یا دختر باشد .
نمونه دادخواست مهریه بعد از فوت شوهر باید اشاره کرد که : اگر متوفی ( زوج ) ، از خود اموالی بر جای گذاشته  باشد در این صورت ، زوجه می تواند از اموال مذکور ، طلب مهریه کند . جهت دریافت مشاوره در زمینه مهریه با وکلای تهران طلاق تماس بگیرید .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای با سابقه است که دارای برترین و  با تجربه ترین مشاورین حقوقی و وکلا می باشد . این موسسه حقوقی معروف ، بیش تر از ۱۲ سال است که در زمینه مهریه و دیگر مسائل حقوق خانواده ، فعالیت می کند و پرونده های موفق بسیار زیادی نیز ، داشته است .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، از برترین موسسه های حقوقی ست که دارای برترین و با تجربه ترین وکلا در زمینه مهره طلاق و.. می باشد.
وکلای موسسه حقوقی معتبر و معروف تهران طلاق ، از جمله برترین و متخصص ترین وکلا می باشند ، که در زمینه مسائل گوناگونی در حوزه حقوق خانواده ( مسائلی از قبیل : اجرت المثل ایام زوجیت ، نفقه و نحوه دریافت آن ، حضانت و شرایطی که باعث سلب حضانت می شود ،‌ مهریه و طرق مطالبه نمودن مهریه ، و … ) آماده ارائه دادن خدماتی حقوقی ، به عموم مردم هستند .
موسسه حقوقی پر مخاطب تهران طلاق ، از جمله معتبر ترین و معروف ترین موسسه های حقوقی تهران است ، که دارای زبده ترین و متخصص ترین مشاورین حقوقی و وکلا ، می باشد که آماده ارائه انواع خدمات در زمینه حقوق خانواده ، به عموم افراد جامعه هستند .
مسدود شدن حساب بانکی بخاطر مهریه از جمله مواردی ست که نیاز به مشاوره با وکیل دارد گروه وکلای تهران طلاق آماده ارائه مشاوره رایگان میباشد .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، از معتبر‌ ترین و پر مخاطب ترین موسسه های حقوقی تهران می باشد . که علاوه بر دارا بودن وکلایی با تجربه و متخصص ، دارای سابقه ای درخشان نیز در خصوص مسائل حقوق خانواده ( مثل : مهریه ، حضانت ، اجرت المثل ایام زوجیت ، و … ) می باشد .
وکلای کارآزموده و متخصص موسسه حقوقی تهران طلاق ، وکلایی زبده و با تبحر هستند که سال ها در زمینه طلاق توافقی ، طلاق از طرف مرد ، طلاق از جانب زوجه ، و دیگر مسائلی که در حقوق خانواده وجود دارد ، فعالیت کردند و اینک دارای بیش تر از پنج هزار پرونده موفق ، در این زمینه ها می باشند . موسسه حقوق معروف تهران طلاق نیز ، از جمله با سابقه ترین موسسه های حقوقی تهران است که دارای ، کادری حرفه ای و کارکشته از مشاورین حقوقی و وکلا ، می باشد .
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، با بیش تر از پنج هزار پرونده موفق در زمینه حقوق خانواده ، آماده ارائه خدمت به عموم مردم می باشد . افراد می توانند امور خود را به متخصص ترین و زبده ترین وکلای این موسسه حقوقی معتبر ، بسپارند .
بهترین وکیل خانواده فردی می باشد که جدا از آن که از موکل خود به خوبی دفاع کند ، درصد بسیار زیادی از پرونده های او نیز مربوط به همین دادگاه ( دادگاه خانواده ) باشد ، و در نهایت این که از مطالعات بسیار خوبی در خصوص حقوق خانواده ، برخوردار باشد .
طلاق توافقی فوری و ارزان کرج در طول این پروسه تنش هایی میان زوجین به وجود آید که باعث شود پروسه طلاق زوجین با مشکلات بسیاری ، مواجه شود . بنابراین بهتر است زوجین با کمک و راهنمایی یک وکیل با سابقه و ماهر ، پروسه طلاق خود را خیلی فوری و در کم ترین زمان ممکن ، انجام دهند .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای معتبر و معروف است که در زمینه مسائل حقوق خانواده دارای بیش از پنج هزار پرونده موفق ، می باشد . این موسسه حقوقی با برترین وکلا و مشاورین حقوقی ، آماده ارائه خدمت به عموم افراد است .
شرایط طلاق غیابی :تفاوت عمده و اصلی طلاق غیابی در مقایسه با دیگر طلاق ها ( همچون : طلاق از جانب زوج ، طلاق توافقی ، طلاق از جانب زوجه ) ، این امر می باشد که در سایر طلاق ها هر دو زوج و زوجه در دادگاه خانواده ، حضور پیدا می کنند اما این قضیه در طلاق غیابی این گونه نمی باشد ، و یکی از زوجین ( یا وکیل قانونی او ) نه در طول مراحل دادرسی حضور دارد ، نه لایحه ای ارسال کرده است و نه حتی ابلاغیه را شخصا دریافت نموده است .
انواع نفقه چیست ؟باید افزود که انواع نفقه عبارت است از : ۱ / نفقه زوجه : که مرد ملزم است تا به همسرش نفقه بپردازد ، یا به عبارت بهتر زوج باید هزینه پوشاک ، خوراک ، هزینه های متناسب با وضعیت زن ، و … را بپردازد . ( البته با دو شرط به زن نفقه تعلق می گیرد : اول این که : عقد نکاح زوج و زوجه ، دائم باشد . و دوم این که : زن از همسرش تمکین کرده باشد ) .
محاسبه نفقه در سال ۱۴۰۱ .بر طبق قانون مدنی ، نفقه زن عبارت است از : هزینه هایی که برای زندگی لازم می‌ باشد ، هزینه هایی از قبیل : پوشاک ، خوراک ، مسکن ، هزینه های بهداشتی  و درمانی زوجه ، اثاث ، و …. . در واقع بر طبق مقرارت شرعی و قانونی ، به محض منعقد شدن عقد نکاح ( دائم ) ، زوج موظف می شود که نفقه زوجه را بپردازد
موسسه حقوقی معتبر تهران طلاق ، موسسه ای است که دارای سال ها سابقه درخشان در زمینه طلاق توافقی و دیگر موضوعات حقوق خانواده ( طلاق از جانب مرد ، نفقه زوجه ، حضانت و شرایطی که باعث سلب حضانت از والدین می شود ، نفقه فرزندان و اقارب ، اجرت المثل ایام زناشویی ، و … ) می باشد . به طوری که عموم مردم می توانند با خیال راحت ، پرونده های خود را به وکلای زبده و با تبحر این موسسه حقوقی بسپارند .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، از پر مخاطب ترین و معتبر ترین موسسه های حقوقی تهران ، می باشد که در زمینه مسائل حقوق خانواده ( مثل : نفقه ، حضانت از فرزند ، مهریه ، طلاق و انواع آن ، اجرت المثل ایام زوجیت ، و … ) خدمات بی شماری را ارائه می دهد . افراد می توانند با خاطر آسوده مسائل حقوقی خود را ، به این موسسه حقوقی معروف بسپارند .
شرایط طلاق زوجین هیچ شرط به خصوصی ذکر نشده است و این شرایط خاص فقط هنگامی به وجود می آیند که ، زوجه در هنگام عقد حق طلاق را از زوج گرفته باشد و یا حتی پس از ازدواج با رضایت زوج و یا در قبال بخشیدن مهریه اش ، حق طلاق را از آن خود کند . لازم به ذکر است که مردی که قصد دارد همسرش را طلاق بدهد حقوق مالی زوجه را ، باید به طور تمام و کمال پرداخت نماید .
موسسه حقوقی پر مخاطب تهران طلاق ، از جمله معروف ترین و معتبر ترین موسسه های حقوقی تهران ، می باشد که در زمینه مسائل حقوق خانواده ( مسائلی همچون : نفقه ، طلاق ، مهریه ، اجرت المثل ایام زوجیت ، و … ) خدمات ارائه می دهد .
وکیل آنلاین حضانت ، باید اشاره کند که ممکن است در برخی موارد ، والدین فرزند به هر دلیلی طلاق بگیرند و جدا شوند ، در چنین وضعیتی مسئله حضانت ، یک مسئله مهم و حیاتی خواهد بود که باید در مورد آن تصمیم گیری شود .
هزینه وکیل طلاق بستگی به پیچیدگی پرونده طلاق دارد .موسسه تهران وکیل ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشد.
وکیل تضمینی سلب حضانت وکیلی زبده و با تجربه می باشد که افراد می توانند در چنین شرایطی با کمک او ، حضانت را از والد دیگر به طور تضمینی سلب کنند .
مطلب دیگر :   فروش ویژه دستگاه تصفیه آب خانگی با گارانتی

 

بزرگترین گروه تخصصی وکلای خانواده