بهترین محله های تورنتو برای زندگی کردن

همانطور که ممکن است برای چنین شهر متنوعی تصور شود، تورنتو موزاییکی از محله های مختلف است که بیشتر آنها هویت و جذابیت های خاص خود را دارند.

این محله های تورنتو از بهترین مناطق برای خرید ملک در تورنتو هستند.

به طور معمول، انتهای غربی شهر، قسمت باسن شهر بوده است، اما با افزایش اجاره بها و اصالت‌گرایی مستحکم‌تر، این انتهای شرقی جایی است که محله‌های رو به رشد تورنتو در آن واقع شده‌اند.

محل زندگی در تورنتو به ترجیحات و سبک زندگی شما بستگی دارد. این بخش شرح مختصری از محله‌های مختلف تورنتو ارائه می‌کند، با هدف ارائه ایده‌ای در مورد محل زندگی در تورنتو. این محله‌ها دائماً در حال تغییر هستند، و مرزها می‌توانند مبهم و مورد مناقشه باشند، اما این به عنوان راهنمای برخی از ویژگی‌های اصلی هر محله در داخل شهر تورنتو و برخی از حومه‌های اطراف تورنتو عمل می‌کند.

پیدا کردن یک مکان خوب برای زندگی می تواند یکی از دلهره آورترین کارها در هنگام نقل مکان به تورنتو باشد. ارزش آن را دارد که زمان و تلاش خود را برای آماده سازی و تحقیق در مورد انواع مختلف اقامتگاه و اینکه کدام یک از محله های تورنتو برای شما مناسب است، صرف کنید.

برای تنها زندگی کردن، یک کاندو مجردی ممکن است حدود 1500 تا 1600 دلار در ماه اجاره به شما بدهد، و شما می توانید انتظار داشته باشید که فقط برای دریافت اجاره نامه مجبور به رقابت با دیگران باشید. بازار اجاره در تورنتو رقابتی است و تقاضا همچنان از عرضه پیشی می‌گیرد. شما ممکن است تحت یک بررسی اعتباری قرار بگیرید و ممکن است برای اینکه به تنهایی اجاره نامه بگیرید، به یک مرجع از صاحبخانه قبلی نیاز داشته باشید. از آنجایی که ممکن است برای تازه واردان دشوار باشد، ممکن است در اولین باری که به تورنتو نقل مکان می کنید، مسکن مشترک اجاره کنید. به این ترتیب، اگر متعاقباً تصمیم به نقل مکان به تنهایی دارید، می توانید از آن صاحبخانه یک مرجع دریافت کنید. همچنین به شما زمان می‌دهد تا قبل از متعهد شدن به اجاره طولانی‌تر و گران‌تر، بفهمید که کدام محله تورنتو برای شما و خانواده‌تان بهترین است، در صورت امکان.

اگر ترجیح می دهید هنگام ورود به تورنتو محل اقامت خود را به اشتراک نگذارید، یک راه حل عالی سوئیت های پریمیر است. اجاره‌های حرفه‌ای مدیریت، حسابرسی و بیمه‌شده‌شان بزرگ‌تر از اتاق‌های هتل است، به‌علاوه آن‌ها با همه لوازم آماده، مجموعه‌ای از امکانات اضافی، و خانه‌داری دو هفته‌ای ارائه می‌شوند. نرخ در تورنتو از 125 دلار در هر شب شروع می شود، بسیار مقرون به صرفه تر از یک هتل!

اجاره ها بیشتر به اندازه خانه یا آپارتمان و امکانات رفاهی همراه آن بستگی دارد، نه اینکه در کدام محله تورنتو زندگی می کنید. به این ترتیب، اگر می خواهید در کینگ وست، مرکز شهر یا مرکز شهر زندگی کنید. Rosedale/Summerhill، انتظار داشته باشید بیشتر از هر جای دیگری در جیب خود فرو بروید.

محله Annex

همانند بسیاری از محله‌های دیگر در غرب تورنتو، انکس مرکزی برای متخصصان جوان و جوانان خلاق است. این محله که از لحاظ تاریخی محل زندگی دانشجویان و کارکنان دانشگاه تورنتو است، از مرز شمال غربی منطقه ای که مرکز شهر در نظر گرفته می شود، آغاز می شود. پردیس اصلی U of T در انتهای جنوب شرقی محله قرار دارد، در حالی که The Annex خود ترکیبی از خیابان‌های سرسبز با خانه‌های قدیمی، و میخانه‌ها و غذاخوری‌هایی است که با بودجه دانشجویی سازگار هستند. این به هیچ وجه یک منطقه فقط دانش‌آموزان نیست – نوار بلور در چند سال گذشته شاهد ورود تعداد زیادی از مشاغل جدید بوده است تا این منطقه را به منطقه‌ای جذاب برای ساکنان هر گروه سنی یا پیشینه‌ای تبدیل کند. با این حال، این تغییر باعث شده است که این منطقه بخشی از ویژگی خود را از دست بدهد. مکان‌های دیدنی معروف تورنتو، Honest Ed’s و Bar Brunswick House هر دو در سال‌های اخیر درهای خود را بسته‌اند، اما با پارک کریستی پیتس فقط در غرب و کازا لوما در شمال، انکس هنوز چیزهای زیادی فراتر از بارها، رستوران‌ها و کتاب‌فروشی‌هایش دارد. همچنین نزدیک بودن به سه ایستگاه مترو در خط 2: Bathurst، Spadina و St George از مزایای آن است.

Roncesvalles

از نظر تاریخی، این محله لهستانی تورنتو است، اما در دهه گذشته Roncesvalles چیزی شبیه به پناهگاهی برای تیپ‌های خلاق و هیپستر شده است. “رونسی”، همانطور که مردم محلی آن را می نامند، به مناطق اطراف خیابان Roncesvalles اشاره دارد که از جنوب بلور تا کینگ استریت غربی در انتهای غربی تورنتو امتداد دارد. Roncesvalles یکی از زیباترین محله‌های تورنتو است که مغازه‌ها، بارها، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مستقل مختلفی دارد که شخصیت‌های زیادی را ارائه می‌دهند. همانطور که می توان تصور کرد، اجاره بها مطابق با محبوبیت رونسی افزایش یافته است، اما ارزان تر از محله های تورنتو نزدیک به مرکز شهر است. یکی از اشکالات این است که نیاز به کمی رفت و آمد به مرکز شهر دارد. اگر در انتهای شمالی محله نباشید و بتوانید به راحتی به ایستگاه متروی Dundas West بروید، به احتمال زیاد مجبور خواهید بود با یک تراموا در مرکز شهر بچرخید، که می تواند تا حدودی خسته کننده باشد زیرا ترامواها بسیار شلوغ هستند و در اوج سرعت بسیار سریع هستند. بار.

مطلب دیگر :   تجربه ایمپلنت دندان

این محله یکی از مهم ترین محله ها در بازار مسکن تورنتو است.

کنزینگتون

در کنزینگتون روحیه ای مستقل وجود دارد که آن را به عنوان یکی از بی نظیرترین و نمادین ترین محله های تورنتو متمایز می کند. شبکه خیابان‌هایی که بازار کنزینگتون را تشکیل می‌دهند، خانه‌های انواع دست‌فروشی‌ها، کتاب‌فروشی‌ها، کافه‌ها، بارهای نامتعارف، و فروشگاه‌های مواد غذایی تازه هستند. موقعیت آن به عنوان پناهگاهی برای بوهمی ها آن را برای برخی جذاب می کند، اما ممکن است دلیلی برای اجتناب از آن به عنوان یک مقصد زندگی برای دیگران باشد. کنزینگتون که در ضلع غربی محله چینی بین خیابان کالج به سمت شمال و خیابان دونداس در جنوب واقع شده است، به راحتی به مرکز شهر و همچنین به دو مسیر متداول تراموا دسترسی دارد: 505 دونداس به جنوب و کالج 506 به سمت جنوب. شمال کالج استریت همچنین دارای مجموعه‌ای چشمگیر از فروشگاه‌های رکورد و بارهای مستقل برای غذاخوری‌های ارزان، نوشیدنی‌های ارزان، و شب‌های آخر وقت است.

ایتالیای کوچک

ایتالیای کوچک درست از کنار بازار کنزینگتون در امتداد خیابان کالج می گذرد. در حالی که بیشتر از جذابیت همسایه خود برخوردار است، در اطراف لبه ها کمی خشن تر احساس می شود. همانطور که ممکن است در یک محله سنتی ایتالیایی انتظار داشته باشید، مکان‌های بسیار خوبی برای غذا خوردن وجود دارد، اما همچنین یکی از بهترین مناطق تورنتو برای یک شب گردشی است. فستیوال Taste of Little Italy که یکی از بهترین کارناوال‌های خیابانی تابستانی شهر به حساب می‌آید، هر هفته ژوئن برای یک آخر هفته منطقه را فرا می‌گیرد. ایتالیای کوچک همچنین مکانی عالی برای تماشای جام جهانی فوتبال (فوتبال) یا مسابقات قهرمانی اروپا است که هر سال یکبار به آنجا می آیند. همه اینها با هم ترکیب می شوند تا آن را به یکی از هیجان انگیزترین محله های تورنتو تبدیل کنند. تراموا 506 کالج/کارلتون از شرق به غرب از طریق ایتالیای کوچک می‌گذرد، در حالی که خط 2 مترو حدود 15 دقیقه پیاده‌روی به سمت شمال است. تنها یک بلوک در شمال کالج Dundas West است، جایی که پرتغال کوچک را خواهید دید. گیاهخواران این نوار را دوست خواهند داشت، زیرا رستوران های زیادی برای نیازهای آنها وجود دارد – حتی افراد غیر گیاهخوار هم عاشق این غذا هستند.

دوورکورت

همیشه در Dovercourt، یکی دیگر از محله‌های مطلوب غربی تورنتو، اتفاقات زیادی می‌افتد. انتهای جنوبی «دهکده» در امتداد بلور، بین Ossington و Dufferin، خانه بارهای مستقل، فروشگاه‌های موسیقی، و فروشگاه معروف گیتار Long & McQuade است. دافرین مال اکثر نیازهای خرید شما را برآورده می کند و برای یک شب بیرون رفتن می توانید با تاکسی بپرید یا با اتوبوس 63 Ossington به سمت جنوب بروید و به منطقه اطراف Ossington & Dundas به Ossington & Queen بروید که یکی از بهترین تفریحات شبانه در این شهر است. شهر. دو ایستگاه مترو به منطقه خدمات رسانی می کنند. هر دو ایستگاه Ossington و Dufferin در خط 2 هستند.

Bloordale Village

محله ای مناسب برای خانواده در تورنتو که در اطراف خیابان بلور بین خیابان دافرین و خیابان لنزداون واقع شده است و دارای امکانات رفاهی فراوان است. دافرین مال یک والمارت بزرگ و همچنین تعدادی فروشگاه لباس دیگر دارد و اکثر نیازهای خرید هفتگی شما را بدون نیاز به زیاده خواهی برآورده می کند. ایستگاه های مترو در دوفرین و لنزدان وجود دارد، بنابراین سفر به سایر نقاط شهر را می توان سریع و راحت انجام داد. همچنین یک کلیسا درست در مجاورت یک باشگاه استریپ – نمادی عجیب از طبیعت راحت و بردبار تورنتو است.

West Queen West

مجله Vogue تنها چند سال پیش West Queen West را در فهرست جالب‌ترین محله‌های جهان در رتبه دوم قرار داد، و بوتیک‌ها، فروشگاه‌های لباس قدیمی، فروشگاه‌های موسیقی و گالری‌های هنری برای حمایت از این موضوع کافی است. این منطقه که در امتداد خیابان کوئین از خیابان باتورست تا خیابان گلادستون امتداد دارد، همچنین محل پارک ترینیتی بلوودز، یکی از محبوب‌ترین مکان‌های پاتوق تورنتو در ماه‌های تابستان است. این منطقه توسط تراموا 501 ملکه خدمات رسانی می شود که در ساعات شلوغی هر چند دقیقه از شرق به غرب می رود.