پیانو الکتریک یاماها

 

 

قیمت انواع مدل های پیانو دیجیتال بسیار ارزان تر از پیانوهای آکوستیک است و بهترین گزینه برای شروع نوازندگی است.

در این بخش از وبسایت لیستی از تمامی مدل های پیانو دیجیتال یاماها ارائه شده توسط فروشگاه پیانو پارس بازرگانی پیانو پارس را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید مدل پیانوی مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.

دیگر لازم نیست برای یافتن قیمت پیانوی دیجیتالی مورد نظرتان زیاد جستجو کنید.  پیانو دیجیتال یاماها ما کل لیست را در این صفحه تکمیل کرده ایم.

با قابلیت لایه سازی می توان ترکیب های مختلفی از صداها ایجاد کرد. در مورد افکت ها، علاوه بر رزونانس میرایی، می توانید افکت Reverb و کنترل صوتی هوشمند Yak را نیز به صدا اضافه کنید. افکت Reverb یک پژواک ایجاد می کند و صدا را عمیق تر می کند و افکت yak تعادل کامل بین فرکانس های صدا را در هر حجمی تضمین می کند.

سیستم صوتی YDP143 دارای دو آمپلی فایر 6 واتی و دو بلندگوی بیضوی 12 در 6 اینچی است. باید اضافه کرد که تنها تفاوت مدل 143 با 142 در شماره پلی فونیک است. 142 مدل قدیمی تر از 128 صدای چندصدایی استفاده می کنند. alikmusic.org اما در مدل 143، صدای همزمان یا صدای چندصدایی به 192 افزایش یافته است که امکان پخش پیچیده ترین قطعه موسیقی مدرن را فراهم می کند.

برند یاماها یکی از محبوب ترین برندهای پیانو دیجیتال در جهان است و در بین رقبای خود شهرت مضاعفی برای توسعه و فروش سازهای با کیفیت به دست آورده است. پیانوها با وجود طراحی زیبا و منحصربفردشان بسیار سبک هستند و می توان آنها را به هر جایی برد. یکی از مزایای کلیدی یاماها مقرون به صرفه بودن ابزارهای آن است. ifmee.ir این عملکرد باعث می شود هر نوازنده ای آرزوی خود را برای رسیدن به اهداف خود برآورده کند و با صدای واضح و شنیدنی خود حس نواختن پیانو آکوستیک را در دنیای واقعی ایجاد کند.

پیانو دیجیتال سری YDP-143 ARIUS یک پیانوی استودیویی زیبا از هر نظر و یک ابزار تمرینی خوب برای کسانی است که تازه شروع به نواختن پیانو کرده اند. در واقع، Yamaha YDP-143 Digital Piano 142 ارتقای پیانوی قدیمی است و هر جا که به یک ساز مدرن در خانه یا با ظاهری حرفه ای نیاز داشته باشید، یک پیانو واقعی را ارائه می دهد.

اهمیتی که یاماها برای حفظ ظاهر کلاسیک پیانوی دیواری قائل است برای انسان بسیار منطقی است. قیمت پیانو Yamaha بدنه استیل ضد زنگ YDP143 با طرز کار عالی و جزئیات زیبا، هماهنگ با دکوراسیون منزل یا استودیو شما ترکیب می شود و باعث می شود نواختن فضای آکوستیک آن با پیانوی دیجیتال را فراموش کنید.

مطلب دیگر :   نکته هایی که برای خرید فالور اینستاگرام باید در نظر گرفت

امروزه با ظهور تکنولوژی و زندگی مردم در آپارتمان ها، آلات موسیقی با توجه به محیط و تکنولوژی طراحی می شوند.

همانطور که می دانید یک پیانو آکوستیک فضای زیادی را اشغال می کند، بنابراین بسیاری از شرکت های فعال در زمینه پیانو تصمیم به توسعه پیانوهای کوچکتر با امکانات بیشتر برای یافتن جایگزین مناسب برای این دسته از پیانوها گرفته اند.

پیانو دیجیتال ترکیبی از پیانو صوتی و کیبورد الکترونیکی با 88 کلید در بزرگترین اندازه ممکن است.

پیانوهای دیجیتال انواع مختلفی دارند و قابلیت‌های آن‌ها در مدل‌های مختلف متفاوت است و برخی ارتقاها نیز شبیه‌سازی کامل پیانوهای آکوستیک هستند.

پیانوی دیجیتال دارای حسگرهای دیجیتالی روی کیبورد است که مانند چکش روی پیانو آکوستیک کار می کنند.

 

پیانوهای دیجیتال یاماها در محدوده قیمتی متفاوتی عرضه می شوند. از قیمت پیانو دیجیتال پایه یاماها IDP تا قیمت پیانو دیجیتال سری CLP یاماها که بیشتر برای حرفه ای ها مناسب است. مطمئناً عوامل زیادی در کاهش و افزایش قیمت پیانوهای دیجیتال نقش مهمی دارند. این پیانوها برخلاف پیانوهای آکوستیک دارای ویژگی ها و قابلیت های اضافی فراوانی هستند که هر کدام به نوعی می توانند کاربرد منحصر به فردی برای پیانیست های دیجیتال داشته باشند. اما عوامل دیگری مانند افزایش نرخ ارز نیز بر قیمت پیانوهای دیجیتال تاثیرگذار است.

یکی از مواردی که هنگام خرید پیانو دیجیتال یاماها باید در نظر گرفت اندازه پیانوی دیجیتال یاماها است. در واقع، اگرچه امروزه این خانه‌ها کوچک هستند، اما یکی از مهم‌ترین نکات در دکوراسیون منزل این است که قبل از خرید هر وسیله‌ای، ابعاد آن را در نظر بگیرید. علاوه بر این، اگر از آن دسته افرادی هستید که نیمی از عمر خود را صرف سفر می کنید، توصیه می کنیم مدل های قابل حمل را انتخاب کنید تا ساز شما به راحتی به هر جایی برده شود. ابعاد پیانو دیجیتال یاماها از عرض 1 متر تا 1.5 متر و عرض 13 سانتی متر تا 45 سانتی متر متغیر است و شما می توانید بهترین ابعاد را برای اتاق پیانو خود انتخاب کنید.​