هنگام خرید املاک به این نکات دقت کنید

املاک

 

در املاک و مستغلات، بهره مالکیت در یک ملک به حقوقی اطلاق می شود که یک یا چند مالک بر روی سرمایه گذاری دارند. در مورد چند مالک، معمولاً سود مالکیت بر اساس مقدار سرمایه گذاری شده در ملک تقسیم می شود.

در کلاهبرداری امداد سلب مالکیت ، کلاهبرداران افرادی را که در آستانه توقیف خانه‌هایشان هستند، هدف قرار می‌دهند. یک شرکت ممکن است دست به دست شود و قول دهد که سلب حق اقامه دعوی را متوقف کند یا وام را در ازای پرداخت اولیه تغییر دهد.

خرید آپارتمان در کرج 

آیا تا به حال به خرید خانه یا خانه تعطیلات با دوستان یا خانواده فکر کرده اید؟ شما ممکن است بیشتر علاقه مند باشید که به لیست هایی برای گریزهای کوهستانی نگاه کنید تا در مورد روش هایی که قانون اشکال مالکیت مشترک را به رسمیت می شناسد.

خارج از فصل زمستان، خرید پاییز می تواند برای خریداران خانه ای که پول نقد ندارند ایده آل باشد. پس از پایان تابستان، فروشندگان انگیزه بیشتری پیدا می کنند. آنها معمولا قیمت های خود را پایین می آورند و فرصتی برای معامله فراهم می کنند. همانطور که در مورد زمستان است، در پاییز نیز موجودی کمتری وجود دارد. بسیاری از فروشندگان می خواهند در فصل تعطیلات از جابجایی خودداری کنند.

خانه‌های جدید برای ماندگاری ساخته می‌شوند، بنابراین صاحبان خانه‌هایی که املاک نوساز خریداری می‌کنند، اغلب با هزینه‌های نگهداری ماهانه کمتری روبرو هستند. بر اساس نظرسنجی مسکن آمریکا، 26 درصد از صاحبان خانه ها 100 دلار یا بیشتر در ماه برای هزینه های نگهداری هزینه می کنند.

ممکن است به نظر برسد که قیمت مسکن قرار است برای همیشه سر به فلک بکشد. از این گذشته، فانی می تخمین می‌زند که میانگین قیمت مسکن در ایالات متحده نسبت به سال گذشته 11.2 درصد (384000 دلار) افزایش خواهد یافت. این رقم قابل توجهی است، اما قیمت مسکن تضمینی برای افزایش هر سال نیست. آنها حتی می توانند سقوط کنند، اگرچه این یک اتفاق نسبتا نادر بوده است. بازار مسکن مانند همه ابزارهای سرمایه گذاری است: افزایش ارزش ها هرگز قطعیتی نیست.

یکی از راه‌های به دست آوردن حقوق صاحبان سهام، از طریق پیش‌پرداخت است، که مبلغی است که هنگام خرید خانه پرداخت می‌کنید. هنگام تامین مالی خرید خانه، شما ملزم به پرداخت حداقل پیش پرداخت هستید که درصدی از قیمت خرید است. اگر بتوانید پیش پرداخت بزرگتری بپردازید، ممکن است بخواهید. مبلغی که می پردازید تبدیل به سهام در خانه می شود زیرا پولی نیست که شما قرض می کنید. این مبلغی است که از جیب خود به خانه پرداخت می کنید.

موفقیت شما به یافتن مستاجرانی بستگی دارد که بتوانند اجاره خود را پوشش دهند، بنابراین باید ملک را تبلیغ کنید و مستاجران مناسب را پیدا کنید. در برخی شهرها، اجاره دادن به مستاجران اشتباه می تواند به معنای جریمه یا مشکلات قانونی برای شما باشد. شما مسئول انجام تعمیرات و نگهداری منظم، مانند به روز نگه داشتن خانه، و نظارت بر مراقبت از چمن و برف روبی هستید.

پیش فروش برج های چیتگر 

بر اساس داده ها، تهران بالاترین اجاره بها را دارد. با این حال، بسیاری از مکان‌هایی که از زمان شیوع بیماری همه‌گیر در آن‌ها مقرون به صرفه‌تر شده، در مکان‌هایی مانند چیتگر ، پاسداران ، فرشته هستند.

یکی از بهترین منابع بالقوه سرنخ در اینجا صرفاً رانندگی در اطراف محله مورد نظر و مواظب خانه‌هایی است که برای فروش هستند، به زودی وارد بازار می‌شوند یا در خرابی نسبی هستند. هیچ چیز مانع شما نمی شود که رویکرد مستقیم ضربه زدن به در را امتحان کنید یا آدرس ملک را یادداشت کنید و به آن نگاه کنید تا ببینید مالک آن چه کسی است، سپس با مالک تماس بگیرید تا قرار ملاقاتی بگیرید.

فروش اقساطی آپارتمان در تهران 

مانند بسیاری از چیزها در ایالات متحده، خانه های آمریکایی بزرگ هستند. ظاهراً ما نیز فضای خود را بیشتر از والدینمان دوست داریم. بیایید تاریخچه مختصری از اندازه خانه را مرور کنیم: در سال 1973، اولین سالی که در حال حاضر اطلاعات سرشماری ایالات متحده در دسترس است، میانگین مساحت یک خانه در ایالات متحده 1660 فوت مربع بود. تا سال 2015، میانگین مساحت یک خانه به 2687 فوت مربع افزایش یافت ، اگرچه از آن زمان، شروع به کاهش کرده است.

همانطور که نمایش های مجازی در صنعت املاک و مستغلات رایج تر شده است، حراج های آنلاین خانه نیز رواج یافته است. حراج آنلاین مشابه حراج سنتی است، اما به جای اینکه شخصاً یک خانه را پیشنهاد دهید، می توانید آن را از راحتی در خانه خود انجام دهید.

در املاک و مستغلات، ارزیابی‌ها به دلایل متعددی برای فرآیند خرید خانه بسیار مهم هستند – به ویژه به این دلیل که به خریدار و وام‌دهنده مسکن اجازه می‌دهند در سرمایه‌گذاری مالی خود احساس اطمینان کنند. اما ارزیابی خانه چه چیزی را شامل می شود و چقدر می توانید انتظار داشته باشید که طول بکشد؟ در این مقاله ما اصول اولیه ارزیابی و همچنین عواملی را که ممکن است بر توانایی شما برای ادامه حرکت به جلو تأثیر بگذارند، بررسی خواهیم کرد.

نتایج بازرسی می تواند کلید مذاکره در مورد قیمت نهایی فروش خانه باشد. یک بازرس در خانه قدم می زند و خانه را برای هر گونه مشکلی مانند ترک های پایه، مشکلات سیستم گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) و موارد دیگر ارزیابی می کند. سپس بازرس یک نسخه از گزارش را به شما می دهد. اگر بازرسی خانه مشکلاتی را که برای شما مشکل ساز است، آشکار کرد، می توانید از فروشنده امتیاز بخواهید .

دانستن چگونگی کسب درآمد در املاک و مستغلات یک ابرقدرت است. با گام های مناسب، می توانید ثروت خود را افزایش دهید، در برابر تورم محافظت کنید و از بازار رو به رشد بهره ببرید. بیش از هفت راه برای شروع افزایش ثروت با استفاده از املاک و مستغلات به نفع خود وجود دارد. بیایید غوطه ور شویم و ببینیم چگونه شما نیز می توانید یک سرمایه گذار پرسود در املاک و مستغلات شوید.

قیمت درخواستی چیست، و چگونه می توانید قیمت خود را هنگام فهرست کردن خانه خود برای فروش تعیین کنید؟ به زبان ساده، قیمت درخواستی خانه به عنوان مقدار پولی تعریف می‌شود که یک فروشنده خانه می‌خواهد خریدار خانه برای خرید ملک بپردازد. صاحب خانه ای که مایل به فروش ملک خود است، به طور موثر قیمت درخواستی را به عنوان بخشی از فهرست املاک (به طور مستقل یا با یک عامل املاک) به امید جذب خریداران احتمالی در یک نقطه قیمت خاص، فهرست می کند. اما قیمت درخواستی یک خانه معمولاً این نیست که شما می توانید خانه خود را به چه قیمتی بفروشید .

برای دریافت دید عمیق تر از بازارهای خاص، با یک مشاور املاک کار کنید. یک نماینده می تواند لیستی از خانه های اخیرا فروخته شده را به شما بدهد تا بتوانید ببینید که خریداران در مناطقی که می خواهید خرید کنید چقدر پول می پردازند.

به نظر می رسد هرکسی که در حال حاضر علاقه مند به خرید خانه است، بین سنگ و مکان سخت گیر کرده است: قیمت بالای خانه و افزایش نرخ وام مسکن. بنابراین شما تنها نیستید که نمی‌دانید آیا باید منتظر بمانید یا قبل از اینکه نرخ وام مسکن حتی بالاتر برود، وارد شوید. متأسفانه من یک توپ کریستالی با پاسخ قطعی برای این سوال ندارم افزایش نرخ های وام مسکن به فروش مسکن آسیب رسانده و آن را برای خریداران و به نوبه خود برای فروشندگان سخت تر کرده است. فدرال رزرو در تلاش برای کاهش سرعت اقتصاد و تحت کنترل درآوردن تورم افسارگسیخته، نرخ بهره معیار خود را با سرعتی خشمگین در سال جاری افزایش داده است و این باعث شده است که میانگین نرخ وام مسکن ثابت 30 ساله به 7.16 درصد افزایش یابد. بر اساس داده های انجمن بانکداران وام مسکن، از سال 2001 مشاهده شده است.

همانطور که قبلاً ذکر شد، مشارکت در املاک و مستغلات نسبت به سایر انواع سرمایه گذاری در املاک بازده سرمایه گذاری بالاتری را ارائه می دهد. این بدان معنی است که شرکا می توانند این فرصت را داشته باشند که بازده سرمایه گذاری بیشتری را برای سرمایه ای که برای سرمایه گذاری می گذارند به دست آورند.

وقتی یک ملک کلید در دست می‌خرید، خانه‌ای می‌خرید که فوراً جریان نقدی کسب می‌کند. شما در زمان صرفه جویی می کنید زیرا مجبور نیستید به دنبال مستاجر باشید. شما همچنین در پول خود صرفه جویی می کنید زیرا لازم نیست نگران هزینه های حمل و نقل باشید (تقویت هزینه های مالکیت خانه بدون مستاجر.)

یکی از بزرگ‌ترین عواملی که تعیین می‌کند یک خانه چقدر هزینه دارد، اندازه آن است، به‌ویژه محاسبه قیمت هر فوت مربع. در اینجا به تفکیک آنچه می توانید برای یک خانه جدید ساخته شده انتظار داشته باشید بر اساس اندازه خانه های محبوب پرداخت کنید. برای مرجع، اندازه متوسط یک خانه جدید و یک خانواده در سال 2021 بین 2000 تا 3000 فوت مربع بود.

مطلب دیگر :   مرکز توانبخشی در ستارخان