انگشتر طلا مردانه

از زمان گذشته تا کنون استفاده از انگشتر در میان زنان و مردان رایج بوده و انگشترهای نامزدی و ازدواج مصداق این قضیه بوده اند. با طی زمان، تنوع در مدل های انگشتر زنانه به انگشتر مردانه نفوذ کرده و امروزه تنوع بیشتری در انگشتر طلا مردانه مشاهده می کنیم. در حالی که انگشتر طلا مردانه در سال های گذشته به دو دسته انگشتر نامزدی طلا یا نشان و یا حلقه ی ازدواج محدود بودند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی طرح های منحصر به فرد جواهر و زیورآلات به شدت خودنمایی کرده اند و موجب جذب طرفداران بی شماری شده اند. در گذشته ساخت زیورآلات به صورت دستی و سنتی بوده، اما حال با استفاده از دستگاه مدرن ساخت طلا، کاربران با دنیایی از تنوع روبه رو شده اند.

جهت انتخاب انگشتر طلا مردانه، نکاتی حائز اهمیت است که توجه به آن نکات موجب می شود که یک انتخاب شیک و مناسب داشته باشید. می دانیم که هیچ فلزی مانند طلا آنقدر نمی درخشد و این فلز گرانبها از جایگاهی مقدس در قلب ما و کل جهان برخوردار است. از جمله نکات مهم این است که بر روی انگشتر طلا مردانه نسبت به انگشتر زنانه از نگین کمتری استفاده می شود و از نکات مهم دیگر، توجه به فرم و رنگ پوست دست آقایان است.

مثلا مردانی که دارای دست های کوچک تری هستند، انتخاب انگشترهای ظریف تر گزینه ی بهتری برای آنان می باشد. همچنین مردانی که دست های بزرگی دارند می توانند از انگشترهای بزرگ تری که از جزییات بیشتری برخوردار است استفاده کنند.

مطلب دیگر :   هارد باکس : استفاده از جعبه های زیبا و شکیل برای جذب مشتری

نکته ی مهم دیگر برای انتخاب انگشتر طلا مردانه توجه به رنگ پوست دست می باشد. اگر دارای رنگ پوست گرم هستید، انگشتر مردانه طلا زرد انتخاب مناسب تری برای شما می تواند باشد. همچنین اگر پوست دست شما نیز سرد است، انتخاب طلا سفید برای شما مناسب می باشد.

اگر برای خرید انگشتر نامزدی طلا مردانه یا انگشتر عروسی با توجه به فرم انگشت های خود و با توجه به تنوع انگشتر های طلا جدید، دقت زیادی داشته باشید مطمئن باشید که یک انتخاب دلچسب و مناسب خواهید داشت. در کنار نکات فوق، قیمت انگشتر هم بسیار حائز اهمیت می باشد. سعی کنید از جایی که شیک ترین انگشتر طلا جدید و لاکچری را با مناسب ترین قیمت دارا می باشد، خرید خود را انجام دهید.

  • پهنای انگشتر

یکی از نکاتی که هنگام خرید انگشتر طلا مردانه باید در نظر داشته باشید، پهنای آن است و انگشتر با پهنای 4، 6 و 8 میلی متر برای آقایان مناسب تر می باشد. به طور کلی، انگشترهای مردانه عمدتا پهن هستند، اما این را در نظر داشته باشید که حلقه های نازک در دستان ظریف و حلقه های پهن در دستان بزرگ تر، بیشتر به چشم می آیند.

 

سبک و استایل

خب، شاید یکی از سخت ترین مراحل، انتخاب انگشتر با توجه به سبک و استایل باشد و این که هر فردی استایل خاص خود را دارد و یک سبک خاص را می پسندد. معمولا بسیاری از آقایان طرفدار انگشترهای کلاسیک هستند که سطح گردی دارند و با هر نوع استایلی ست می شوند. سبک دیگری از انگشترهای مردانه این گونه است که از یک نوار نازک یا پهن تشکیل شده اند و سطح بیرونی آن برجسته یا گنبدی شکل است.

قیمت انگشتر طلا مردانه خاص

قیمت آن با توجه به یک سری عوامل و پارامترها تعیین می شود و بدیهی است که قیمت انگشترهای خاص از قیمت انگشترهای ساده و معمولی بیشتر خواهد بود. از جمله پارامترهایی که بر قیمت نهایی انگشتر طلا تاثیر می گذارند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:


  • وزن انگشتر طلا.

    قطعا هر چه وزن انگشتر طلا بیشتر باشد و سنگین تر باشد، گران قیمت تر خواهد بود.


  • عیار انگشتر طلا.

    هر چه عیار طلا بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. عمدتا انگشترهای طلا در طلافروشی ها با عیار 18 به فروش می رسند.


  • اجرت ساخت انگشتر طلا. 

  • اجرت ساخت یکی از عواملی است که در پایان به قیمت نهایی انگشتر طلا اضافه می شود و در واقع، هزینه ای است که سازنده طلا به عنوان دستمزد بر می دارد و به میزان پیچیدگی طرح انگشتر بستگی دارد.

  • طراحی و مدل انگشتر طلا.

    هر چه انگشتر ساده تر باشد، ارزان تر نیز خواهد بود.

انگشتر تمام طلا مردانه

در ساخت بسیاری از انگشترها، مخصوصا انگشتر طلا مردانه، از هیچ گونه سنگ و یا نگینی استفاده نمی شود و کاملا از فلز طلا هستند. که این مدل از انگشتر طلا مردانه و زنانه در طرح های زیبا و متفاوت هم برای مهمانی ها و هم برای استفاده روزمره و رسمی برای آقایان و خانم ها مناسب هست.

مثلا انواع انگشتر نامزدی طلا و ست بدون داشتن هیچ گونه نگینی در این گروه قرار دارند، البته انگشترهای تمام طلا دارای طرح های بسیار متنوعی بوده که دیگر نگران افتادن نگین انگشتر هم نخواهید بود و مناسب استفاده در هر مکانی می باشند.

هر چه عیار طلا بیشتر باشد، آلیاژهای طلای زرد بیشتر می باشد، پس قطعا گران قیمت تر، شکننده تر و درخشش بیشتری دارند. همچنین آلیاژهای طلای زرد اگر عیار پایین تری داشته باشند، طلای کمتری استفاده شده و قطعا به صرفه تر و همچنین با دوام تر هستند.

توجه به قیمت انگشتر طلا نیز از نکات مهم و ضروری دیگه ای می باشد که باید برای خرید انگشتر حتما در نظر گرفته شود.

تنوع انگشتر طلا مردانه

حلقه و انگشتر طلا مردانه که دارای خلاقیت باشد برای مردان فراتر از جواهرات محسوب می شود، که نشان دهنده نماد معنوی است . همچنین به عنوان نشانه خلاقانه و همچنین اکسسوری که گرایشات فرد را نمایش می دهد. مثلا افرادی با تجملات بیشتر قطعا طرفدار انگشترهای الماس نشان هستند و افرادی که ساده پسند می باشند، انگشترهای کلاسیک زرد یا سفید مدرن تر با یک روکش براق یا مات را بیشتر ترجیح می دهند.

در واقع تقسیم بندی انگشترهای نگین دار و سنگی به دو دسته تقسیم بندی می شوند، یعنی انگشترهایی که با نگین و سنگ های اصل و جواهری مانند: برلیان، الماس و یاقوت ساخته شده اند و همچنین انگشترهایی که از نگین های معمولی و سنگ های ساده و اتمی تشکیل شده اند.

مدل های جواهر نسبت به انگشترهایی که از نگین ساده تشکیل شده اند، از قیمت بسیار بالاتری برخوردار بوده اند. از نظر ست کردن جهت حلقه های ازدواج و نامزدی مدل های جواهر گزینه مناسبی می باشد.

انگشتر طلا نامزدی مردانه

خریدن ساعت مچی به همراه انگشتر طلا مردانه و زنانه از رسم و رسومات قدیمی تا به امروز بوده است، و زن و مرد بدون در نظر گرفتن جنسیت، انگشترهای نامزدی زنانه و مردانه انتخاب کرده و که به سنت ازدواج یونان باستان برمی گردد. حلقه با نماد ابدیت را برای نشان عهد به یکدیگر هدیه می دادند, حلقه های نامزدی و ازدواج در انگشت چهارم دست چپ قرار می گیرد.