Comments: 0 Posted by: Posted on:

ماریو کاندیش، صاحب امتیاز هتل اسپینانس پالاس تهران و حامی استارت آپ ویکند مد و تک تهران در گفتگوی اختصاصی با Modir TV در معرفی خود به این موضوع اشاره کرد که کار در هتل رو از ۱۵ سالگی شروع کرده و به عنوان یه پیشخدمت در رستوران هتلا فعالیت کرده که بسیار باعث افتخار و سربلندی اونه.

اون با این کار تونسته درآمد لازم خود رو کسب کرده و وارد دانشگاه شه تا بتونه به هدف خود که تحصیل در رشته مدیریت هتلداریه، برسه؛ این تحصیلات دلیل پیشرفت بسیار بالای اون در مورد هتلداری شد که در نتیجه رشد اون در این بخش رو ممکن ساخت. با همراه باشین.

 

ماریو در زمان تحصیل هم فعالیت در این مورد رو متوقف نکرده و بازم فعالیت در مورد کار در هتلای بین المللی رو ادامه داده که در نتیجه تونست در عرض ۴ الی ۵ سال به مدیر یه هتل تبدیل شه. ایشون که همزمان چندین هتل رو مدیریت می کرد، مدرک MBA خود رو از دانشگاه هاروارد دریافت کرده و در بخش مدیریت هتلداری هم در دانشگاه های سرشناس فرانسه و انگلیس دوره های زیادی رو گذرونده که از بین مهمترین این دوره ها میشه به کسب مدرک مدیریت هتلداری جهانی از آمریکا اشاره داشت.

ایشون بیان داشته که بازم علاقه مند دانش اندوزی بیشتر در این زمینه س. جالبه بدونین ماریو در مورد آموزش مدیریت هتلداری هم در سراسر جهان تجربه های مختلفی رو کسب کرده و حدود ۵ سال به انجام این کار هم مشغول بوده.

ماریو کاندیش
ماریو کاندیش

ماریو، مدیر هتل اسپیناس پالاس تهران مهمترین چالشای هتلداری در ایران رو این جوری توضیح می دهد:

من فکر می کنم ایران مانند آلمان کشور بزرگیه اما بر خلاف آلمان از فرهنگ ها و قومیت های مختلفی تشکیل شده و رقابت های دیگری در سطوح بالاتر داره. اما با وجود تموم رقابت ها ما در ایران تونستیم هتل های اسپیناس رو پیشرفت بدیم و با برنده های زیادی همکاری داشته باشیم. خیالات جهان درباره ی ایران عوض شده و تماشاگر رشد هر روز بازار گردشگری ایران هستیم و این واسه پیشرفت صنعت توریسم و هتلداری خیلی با اهمیته. پس هتلداری، مانند بقیه حرفه ها می تونه پیشرفت داشته و موفق شه. و من بسیار خوشحالم که تماشاگر این تغییر در ایران هستم.

ماریو هم اینکه درباره برنامه های آینده هتل اسپیناس پالاس در میدون بین المللی اعلام کرد: برنامه های بسیار بزرگی در این بخش دارم. اگه یه هتل بتونه در کشور خود بشکل مناسبی مطرح شه، مانند تموم هتلای سرشناس دنیا این امکان رو داره تا در میدون بین المللی هم بیشتر شناخته شه؛ و یکی از این راهکارها واسه شناخته شدن در میدون ملی، همکاری با با برنده های مطرح داخل کشور است که دلیل شناخته تر شدن هرچه بهتر هتل می شه.

مدیر هتل اسپیناس پالاس در جواب به سوال دلیل انتخاب هتل  بوسیله بزرگان کشورای مطرح جهان واسه اقامت در ایران گفت: این اتفاق دلایل بسیاری داره، وقتی شخصی وارد یه هتل شه با فضای متفاوتی مواجه می شه که یکی از اونا کیفیت خدمات و دیگری معماری هتل است و هر دو در انتخاب هتل تاثیر بسیاری زیادی دارن.

مسئله ی مهم بعدی بحث و است؛ این که شخص بدونه چه برنده هایی به بازارهای موجود اینجا تکیه کرده و سرمایه گذاری کرده ان و موضوع بعدی هم مسئله ی قیمته. سطح قیمت های یه هتل می تونه تعیین کننده ی ویژگی های هتل باشه که اگه این مسائل مطرح نشه به طور حتم هتل شکست می خوره. بنابر این همه مسائل گفته شده باید در کنار همدیگه باشن. از طرف دیگه فکر می کنم که این مسئله بسیار روشنه که هتل اسپیناس پالاس جزو سه هتل برتر ایران است، پس وقتی شخصی به ایران میاد و قصد اقامت در هتل رو داره، احتمال انتخاب هتل اسپیناس پالاس نسبت به بقیه هتلای پایتخت بسیار بالاتره.

ماریو کاندیاش دلیل پشتیبانی هتل اسپیناس پالاس برنامه هایی مانند استارت آپ ویکند مدوتک رو این جوری توصیف کرد: هر برند یه معنی داره، مثلا برند ماشین، ساعت و عینک هر کدوم معنی خاصی دارن و وقتی که واسه ارائه ی برنده ها فرصت آفرینی شه، خطی از معانی برنده های جور واجور به وجود میاد و این واسه اسپیناس پالاس خیلی با اهمیته که در کنار این برنده ها حضور داشته باشه، چون که در مرحله ی اول اسپیناس پالاس می خواهد در بستر جامعه فعالیت کنه و از طرفی دیگه پشتیبانی از نیروهای جوون ارزش خیلی بالایی داشته و این موضوع نه فقط واسه ما بلکه شک نداشته باشین واسه همه خیلی مهمه. پس شک نداشته باشین اسپیناس پالاس می خواد بخش مهمی از این استارت آپ ویکند باشه.

  • Follow