دستگاه آسیاب صنعتی

دستگاه های آسیاب صنعتی به یکی از وسایل مهم و ضروری آشپزخانه های صنعتی تبدیل شده اند. دستگاه آسیاب دستگاهی است که به کمک آن می توان موادی مثل ادویه جات، مواد غذایی و گیاهان خشک شده را پودر و یا خرد کرد. در دستگاه آسیاب صنعتی خردکن های این دستگاه مهم ترین و اصلی ترین اجزای آن می باشند و خرد کن ها عمل چرخش تیغه ها برای خرد کردن و یا آرد کردن را بر عهده دارند.

 

دستگاه های آسیاب غذایی دارای انواع مختلفی از جمله دستگاه آسیاب صنعتی دستی و آسیاب برقی می باشند. دستگاه های آسیاب صنعتی باهم تفاوت هایی مثل ابعاد و اندازه و اشکال و … دارند. و کاملا اتوماتیک طراحی شده اند. این دستگاه ها گرد و غباری زیادی تولید نمی کنند و از هدر رفتن محصولات جلوگیری میکنند. از دستگاه آسیاب صنعتی در کارخانه های غذایی و داروسازی برای ساخت داروهای پودری و قرص ها استفاده می گردد.

دستگاه آسیاب مواد غذایی، اغلب دارای ماشین سنگ‌زنی است و به طور گسترده‌ای در صنایع غذایی کاربرد دارد.انواع دستگاه آسیاب ادویه تفاوت‌هایی از لحاظ اندازه، ابعاد و اشکال دارند و کاملا اتوماتیک بوده و گرد و غبار تولید نمی‌کنند. انواع مختلف دستگاه‌های سنگ‌زنی و انواع دستگاه آسیاب‌ در موارد زیادی کاربرد دارند. می توان گفت موارد مصرف آسیاب مواد غذایی در مراکز مختلفی است :
– مراکز تولیدی بزرگ مثل کارخانجات تولید انواع آرد ذرت، گندم، و جو
– کارخانجات تولید مواد غذایی جهت پودر و آسیاب کردن انواع ادویه جات، هسته های مورد استفاده در صنایع غذایی، آجیل و دیگر مواد غذایی
– کارخانجات داروسازی ها در تولید داروهای پودری و قرص ها
– نمونه خانگی برای خرد کردن ادویه جات ، مواد شیرنی پزی و موارد مورد نیاز آشپزی

 

مطلب دیگر :   خرید لوازم یدکی چانگان از شرکت آذین یدک تهران

 

دستگاه آسیاب صنعتی