خرید عطر ادکلن اورجینال با قیمت مناسب

عطری که می زنید معرف شخصیت شماست و در ارتباطات شما تاثیرگذار می باشد.چرا که رایحه آنها حتی وقتی که محل را ترک می کنید در آنجا باقی می ماند و اشخاص دیگر را به یاد شما می اندازند.از طرفی انتخاب عطر همیشه کاری دشوار بوده، چون عطرها تنوع زیادی دارند و اکثرا این تنوع در زمان انتخاب افراد را سردرگم می کند.

همانطور که می دانید عطرها از الکل طبیعی و اسانس های روغنی تشکیل شده اند.اکثرا آنها را بر اساس اینکه چه مقدار اسانس روغنی در آنها به کار رفته است به گروه های مختلف تقسیم می کنند.

طبیعی است که با بالاتر رفتن میزان اسانس روغنی در یک عطر و ادکلن زنانه و همینطور عطر و ادکلن مردانه، ماندگاری آن بالاتر می رود و از کیفیت و درنهایت قیمت بیشتری برخوردار می شود. برای انتخاب یک عطر خوب لازم است که از تقسیم بندی و کیفیت هر گروه از آنها آگاه باشید.
پرفیوم: این نوع عطرها بسیار بادوام هستند و تا 22% اسانس روغنی دارند.
ادوپرفیوم:این گروه از عطرها بین 15 تا 22 درصد از اسانسهای روغنی برخوردارند. در رتبه بندی در درجه دوم قرار می گیرند.
ادوتوبلت: این گروه از عطرها 8 تا 15 درصد از روغن معطر بهره مند هستند.
ادکلن: ادکلنها 4 درصد اسانس دارند.
ادوفرش:تنها 3 درصد اسانس معطر دارند و رایحه آنها ملایم و ضعیف است.
بهتر است بدانید ادوپرفیوم و ادوتوبلت ها بیشترین میزان تولید را دارند و سهم بیشتری را در بازار به خود اختصاص داده اند.
در کنار این تقسیم بندی، گروه بندی دیگری هم برای عطرها براساس رایحه شان وجود دارد که بیشتر مردم از آن استفاده می کنند.عطرها با این تقسیم بندی به عطرهای خنک، گرم و ترش شناخته می شوند.
عطر سرد و ترش
این عطرها بوی سرد و خنکی دارند، احساس آرامش خاصی به فرد می بخشند.
عطرهای ترش
اکثر عطرهای ترش، طعم و بوی مرکبات را به فرد القا می کنند. این عطرها حس تازگی و شادابی را به همراه می آورند.
عطرهای تلخ
بعضی از عطرها بوی شیرین و تندی دارند اکثرا بوی شکلات و میوه های تابستانی را به یاد ما می آورند، آنهاعطرهای تلخ نامیده می شوند که برای مهمانی های رسمی بسیار مناسب هستند.

مطلب دیگر :   وبینار؛ سمینار آنلاین چیست؟

 

اگر شما فردی اجتماعی و خونگرم هستید بهترین عطر برای شما عطر های میوه ای است اما اگر شخصیتی خجالتی و منزوی دارید عطر دارچین ی بهترین انتخاب برای شماست.اگر شما فردی لاغر اندام هستید از عطر های خنک و ملایم استفاده کنید و در صورتی که شما کمی چاق هستید عطر های تلخ مناسب تر است.

عطر را به هر جایی نزنید:

بهترین و مناسب ترین قسمت بدن که بایستی عطر را به آن زد پشت گوش و گردن و قسمت درونی مچ دست و یا همان بر روی نبض است.

بهترین قسمت بدن برای عطر زدن

عطر مناسب با فصل:

بهتر است عطرتان را متناسب با فصل انتخاب کنید به این صورت که در فصول گرم سال از رایحه های خنک و تند استفاده کنید و در فصول سرد سال از رایحه های گرم و ملایم.

 عطر با ماندگاری بالا:

اگر دوست دارید عطری که میخرید ماندگاری بالایی داشته باشد بهتر است بدانید عطر های پرفیوم با ردصد ترکیب 20-30 درصد ماندگاری بسیار بالایی دارند.

خرید عطر ادکلن اورجینال با قیمت مناسب