پایان نامه ارشد با موضوع تبلیغات آنلاین

دارای ATOA ی بالاتری هستند بیشتر به تعداد دفعات کلیک کردن کلی منجر می شود که با تحقیقات قبلی مطابقت باشند.در مقایسه با ایالات متحده، پرهیز خیلی بالا از عدم قطعیت در فرهنگ رومانیایی نشان می دهد که اهالی رومانی کمتر تمایل دارند تا ریسک پذیر باشند، بخصوص ریسک های مالی موقع خرج کردن و هزینه نمودن پول که هنوز چیز کمیابی برای بسیاری از اهالی رومانی می باشد.زیر ساختار برای تجارت الکترونیکی از قبیل سیستم کارت اعتباری در رومانی بهمان خوبی که در ایالات متحده است هنوز رشد نیافته است.بطور طبیعی، بسیاری از اهالی رومانی در مورد استفاده کردن کارت اعتباری احساس عدم راحتی می کنند و محتاط باقی می مانند از نقطه نظر خرید کردن آنلاین. کمبود قوانین و یک نرخ بالایی از اختلاس های آنلاین در رومانی، بیشتر باعث عدم تشویق رومانیایی ها نسبت به خرید کردن آنلاین می گردد.اگر بطور ساده بخواهیم بگوییم در مقایسه با آمریکایی ها، اهالی رومانی ممکن است بیشتر از ریسک گریزان باشند.کاربران اینترنتی در رومانی، تصورات متمایز و جداگانه ای را از تبلیغ کردن بصورت آنلاین گزارش نمودند و رفتار کاملا متفاوتی نسبت به آنلاین دارند.
بازاریابان جهانی بایستی با تبلیغ کردن طوری عمل کنند که آنرا بعنوان ارتباطات فرهنگی و واکنش بین واقعیت های اجتماعی خاص و واقعیت اقتصادی در مورد اقتصاد های بعد از کمونیسم در نظر بگیرند.

برای نمونه، جهت افزایش دادن تعداد دفعات خرید کردن بصورت آنلاین در کشورهای در حال توسعه ای از قبیل رومانی، بازاریابان نیاز دارند تا توجهشان را روی رشد و بهبود دادن در امنیت مبادلات مالی و تحویل دادن آنها معطوف کنند.بازاریابان نیاز دارند تا تبلیغ کردن بطور آنلاین را بعنوان یک منبع قابل اعتبار اطلاعاتی برای مصرف کنندگان در نظر بگیرند وتوان بالقوه آنرا برای به تحریک در آوردن اقتصاد کشف کنند.امنیت یک نکته مورد ملاحظه اساسی موقع خرید کردن بصورت آنلاین برای مصرف کنندگان رومانیایی می باشد. (Wang and Sun ,2010)


برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت  77u.ir  مراجعه نمایید
رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات – برند – مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

در جدول 2-10 خلاصه ای از مطالعات انجام شده در زمینه انواع شیوه های تبلیغات آنلاین و تاثیر آن برمراحل مختلف در فرآیند خرید آورده شده است.
جدول ‏210 تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار مصرف کننده بنابر پیشینه تجربی تحقیق
ردیف
مراحل خرید
شیوه های تبلیغات آنلاین

 
 
عنوان پژوهش

                                                    .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *