تعریف موسیقی هیپ هاپ در رل موزیک

موسیقی هیپ هاپ رل موزیک” ، موسیقی Rapیا رپ نیز نامیده می شود ، یک سبک موسیقی عامه پسند است که در اواسط دهه 1970 در ایالات متحده به وجود آمد و در دهه 1980 به بخش بزرگی از فرهنگ مدرن پاپ تبدیل شد. این برنامه از دو مؤلفه اصلی تشکیل شده است: Rapping (MCing) و DJing (اختلاط صوتی و خراشیدن). همراه با رقص هیپ هاپ (به ویژه شکستن رقص) و هنر الهام بخش شهری ، یا به ویژه نقاشی های دیواری ، این چهار عنصر هیپ هاپ را تشکیل می دهند ، یک جنبش فرهنگی که توسط جوانان درون شهری ، اکثراً آمریکایی های آفریقایی تبار در نیویورک سیتی آغاز شده است. دهه 1970
 
به طور معمول ، “دانلود آهنگ رپ جدید رل موزیک” هیپ هاپ متشکل از فرم ترانه ای شدید ریتمیک است که از تکنیک هایی مانند استفاده فراوان استفاده می کندتسویه حساب ، تمساح و قافیه. رپر با یک آهنگ ساز همراه است ، که معمولاً به آن “ضرب و شتم” گفته می شود ، توسط یک DJ انجام می شود ، توسط یک تهیه کننده یا یک یا چند سازنده دیگر ساخته شده است. این ضرب و شتم اغلب با استفاده از نمونه شکستن کوبه ای از آهنگ دیگر ، معمولاً ضبط فانک یا روح ایجاد می شود. علاوه بر ضرب و شتم ، صداهای دیگر اغلب نمونه برداری ، سنتز یا اجرا می شوند. بعضی اوقات یک آهنگ می تواند به عنوان نمایش مهارتهای دی جی یا تهیه کننده ابزار ساز باشد.
 
هیپ هاپ در The Bronx ، واقع در نیویورک سیتی ، هنگامی که دی جی ها شروع به جداسازی شکاف کوبه ای از آهنگ های فانک و دیسکو کردند ، آغاز شد. نقش اولیه MC برای معرفی دی جی و موسیقی و هیجان مخاطب بود. MCبا صحبت کردن بین آهنگ ها ، دادن مداحی به رقص ، سلام به اعضای مخاطب ، شوخی ها و حکایات آغاز شد. سرانجام این عمل سبک تر شد و به رپ زدن معروف شد. در سال 1979 هیپ هاپ به یک ژانر موسیقی رل موزیک محبوب تجاری تبدیل شد و شروع به ورود به جریان اصلی آمریکا کرد. در دهه 1990 ، نوعی هیپ هاپ به نام گانگستا رپ به بخش عمده ای از موسیقی آمریکایی تبدیل شد و باعث ایجاد اختلاف نظرهای مهم در مورد اشعار شد که به عنوان ترویج خشونت ، تروریسم ، تبلیغ ، استفاده از مواد مخدر و سوء استفاده از آن تلقی می شد. با این وجود ، با آغاز دهه 2000 ، هیپ هاپ یکی از اصلی ترین نمودارهای موسیقی محبوب بود و در سبک های مختلف در سراسر جهان اجرا می شد.
مشخصات هیپ هاپ
هیپ هاپ یک حرکت فرهنگی است که موسیقی بخشی از آن است. موسیقی خود از دو بخش تشکیل شده است: رپینگ ، تحویل آوازهای سریع ، بسیار ریتمیک و متن ترانه ، و DJing ، برای آهنگسازی یا از طریق نمونه گیری ، تورنتازی ، ابزار دقیق یا ضرب و شتم. یکی دیگر از عوامل مهم موسیقی هیپ هاپ مد است که در کنار موسیقی سرچشمه گرفته است. این روزها اجتماع زیر زمینی هیپ هاپ یک نیروی رو به رشد آنلاین است که توسط سایت های ویدیویی شبکه های اجتماعی مانند RapSpace هدایت می شود. TT Modern Rap اغلب شامل اشعاری است که باعث محبوبیت آن در جوانان می شود ، در درجه اول به دلیل انتخاب واژگان و موضوعاتی که اغلب به آن توجه می کند. مربوط به مشکلات مدرن و رنج هایی که شنوندگان می توانند با آنها ارتباط داشته باشند.
ساختار ریتمیک هیپ هاپ
ضربانها (هر چند که لزوماً رپ ندارند) در هیپ هاپ تقریباً همیشه در زمان 4/4 است . در هسته ریتمیک خود ، هیپ هاپ نوسان می کند: به جای تعداد مستقیم 4/4 (موسیقی رل موزیک پاپ) هیپ هاپ مبتنی بر احساس پیش بینی شده است که تا حدودی شبیه به تأکید “نوسان” است که در کوبه ایزی جاز پیدا می شود. مانند تأکید سه گانه در نوسانات ، ریتم هیپ هاپ ظریف است ، به ندرت که به نظر می رسد (4/4 اساسی ؛ طبل تعبیر هیپ هاپ را اضافه می کند) و اغلب با روشی تقریبا “دیر” یا پشت سر هم پخش می شود.
این سبک عمدتا در موسیقی روح ، دیسکو و فانک نوآوری شد ، جایی که ضربان ها و موسیقی موضوعی برای مدت زمان آهنگ تکرار می شدند. در دهه 1960 و 1970 ، جیمز براونصحبت کرد ، آواز خواند ، و فریاد زد همانطور که امروز MC انجام می دهد. این سبک موسیقی بستر مناسبی را برای قافیه MC ایجاد می کند. موسیقی هیپ هاپ به همین دلیل به طور کلی به MC منتقل می شود ، و اهمیت لیریک و تحقق قدرت را تقویت می کند.
هیپ هاپ ابزاری شاید تنها استثناء این قانون باشد. در این ژانر فرعی هیپ هاپ ، دی جی ها و تهیه کنندگان آزاد هستند که می توانند با ایجاد آهنگ های ابزاری آزمایش کنند. در حالی که آنها ممکن است در آوازهای رپ نمونه ای مخلوط شوند ، اما به فرمت سنتی هیپ هاپ دانلود آهنگ جدید رپ محدود نیستند.
منبع :

مطلب دیگر :   لوازم تبلیغاتی

دانلود آهنگ جدید – رل موزیک